حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل در آیفون‌های 2018 احتمالا فقط از مودم‌های مخابراتی اینتل استفاده خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، اخبار

همانطور که می‌دانیم اپل (Apple) از تجهیزات ارائه شده توسط دو کپمانی کوالکام (Qualcomm) و اینتل (Intel) برای مودم‌های آیفون‌های خود استفاده می‌کند، اما در جریان گزارشات اخیر به نظر می‌رسد که این غول دنیای فناوری در نظر دارد از این به بعد به طور انحصاری از سخت‌افزار‌های تولید شده توسط شرکت اینتل (Intel) در آیفون‌های آینده استفاده کند.با ترنجی همراه باشید.

ممکن است به نظر برسد که این تصمیم از سوی اپل (Apple) تحت تأثیر مناقشات حقوقی اخیر این شرکت با کمپانی کوالکام (Qualcomm) باشد اما طبق گزارشات فست کمپانی که از منابع نزدیک به اپل است این اقدام صرفا مربوط به دلایل حرفه‌ای دیگری بوده و ظاهرا اینتل (Intel)، خود مایل به رفع نیاز‌های سخت‌افزاری اپل است، این اقدام درحالی صورت گرفته که اینتل اجازه‌ی اِعمال موارد شخصی‌سازی مد نظر اپل بر روی سخت افزار‌های این کمپانی را می‌دهد، درصورتی که در رابطه با کوالکام (Qualcomm) این مهم فراهم نبود.

همچنین گزارشات نشان دهنده‌ی این موضوع است که اینتل با تیم توسعه‌ی نسبتا عظیمی در حال کار بر روی قطعات 5G بوده تا گوی سبقت را از دیگر شرکت‌ها برباید. تا قبل از این، اخبار منتشر شده از سوی این دو شرکت نشان از فراهم‌ نکردن سرعت دانلود گیگابایتی از طرف اپل برای مشتریان محصولات آن بود و این که این مشکل تحت تأثیر عدم توانایی قطعات ساخته شده توسط اینتل بود.

این نکته به معنای آن است که حتی اگر کوالکام (Qualcomm) بتواند این محدودیت‌ها را در قطعات تولیدی خود مرتفع کند باز هم اپل به کاربران خود اجازه‌ی استفاده از نهایت توان سخت‌افزار مورد نظر را در جهت مطمئن شدن از وجود تجربه‌ی کاربری یکسان بین تمامی مشتریان خود، نمی دهد.

البته هنوز این اخبار به طور رسمی از سوی این شرکت‌ها تایید نشده و باید در آینده منتظر اطلاعات رسمی دیگری باشیم.

 

نظر شما در رابطه با این اقدامات چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

سلام دوستان یکم درد و دل دارم باهاتون از دیشب خیلی فکر کردم همین الان از گروه ترنجی میخوام امتیازات منو صفر کنن وکلا اکانت منو حذف کنن شاید به جرات میتونم بگم از اون زمانی که ترنجی با یکی از سایتهای دیگه که اسمش یادم نیس ادغام شد من همراه ترنجی بودم حتی وقتی چندین روز از دسترس خارج شد و بعد اعلام شد ترنجی به کار خود پایان داد همراه ترنجی بودم و شاید یکی از بهترین خبرا بازگشت به روال همیشگی بود ولی این چند مدت اخیر خیلی ناراحت شدم از دست همه هم کاربرا و هم اعضای تحریریه. از متهم شدن به تعصب گرفته تا بی احترامی و دعوا. سردبیران هم که هرچی خبر بر ضد اپل بود رو یه جور دیگه پوشش دادن با اینکه من تعصب خاصی ندارم ولی سامسونگ و اپل از شرکت های مورد علاقه من هستن از طرح و رنگ آواتارم مشخصه ولی مثلا وقتی همه سایتهای معتبر ایرانی و خارجی میگن دوربین جلو و نوآورانه و عمق سنج اپل باعث خلق انیموجی ها هست و بدون اون کار نمیکنه رو پوشش میدن ترنجی دقیقا برعکس عمل کرد اپل اعلام کرد این قابلیت بدون دوربین سه بعدی امکان پذیر نیست ولی این دوربین هنگام استفاده از انیموجیها همیشه کار نمیکنه و در فواصلی قابلیت فعال میشه ولی ترنجی دقیقا برعکسشو گفت و این تعصب سردبیرانو میرسونه به هر حال ممنون از همه و خدا نگهدار حلالم کنید از تیم ترنجی هم بابت این همه خبر رسانی تو این مدت ممنونم فقط اگه امکان داره اکانتمو پاک کنن مرسی

Peiman

عه . چرا مثل بچه ها میخوای قهر کنی ؟ زشته بابا . آدم که به خاطر جر بحث کاربرا نمیاد بزاره بره که . اتفاقا لذتش به همین کل کلشه. خبر ضد اپل؟؟!؟!؟!????? من واقعا دیگه در این مورد هیچی ندارم بگم??

ahmad

خبر تایید استفاده از دوربین سه بعدی برای انیموجی هارو که گذاشتین رو با سایتهای دیگه خارجی مقایسه کنید اونوقت متوجه میشید خواستین منبع معتبر بدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)