حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنشال فون (Essential Phone) حالا می‌تواند ویدیو‌های 360 درجه را بر بستر فیسبوک به صورت زنده پخش کند

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، تصویربرداری

اسنشال فون (Essential Phone) در حال حاضر قادر است ویدیو های 360 درجه‌ی خود را به صورت زنده بر روی فیسبوک استیریم کند. آپدیت جدید منتشر شده از سوی شرکت سازنده برای این گوشی هوشمند آن را قادر ساخت تا از این پس استریم ویدیو‌های 360 درجه بر روی بستر بزرگترین شبکه ی اجتماعی دنیا به صورت زنده و مستقیم از طریق برنامه دوربین آن امکان‌پذیر باشد. به هرحال برای استفاده از این قابلیت، دارندگان اسنشال فون (Essential Phone) نیازمند تهیه ماژول دوربین 360 درجه (360Degree Camera module)هستند. با ترنجی همراه باشید.

اگر شما از خرید اسنشال فون (Essential Phone) در ابتدای عرضه آن به دلیل قیمت بالا، منصرف شدید بهتر است بدانید که قیمت این گوشی هوشمند برای دومین بار است که در 1 ماه اخیر کاهش قیمت را تجربه می‌کند.

آپدیت منتشر شده به صورت مستقیم بر روی نرم‌افزار دوربین خودِ گوشی هوشمند اعمال شده و شما برای استفاده از این قابلیت نیازی به نصب هیچ گونه نرم‌افزار جانبی یا انجام تنظیمات خاصی نبوده و به محض اتصال ماژول دوربین یاد شده به درگاه مغناطیسی لوازم جانبی که در پشت گوشی تعبیه شده است قادر به استفاده از استیریم زنده ویدیویی بر بستر فیسبوک خواهید بود.

پس از اتصال ماژول دوربین، نرم‌افزار اپلیکیشن دوربین گوشی هوشمند به صورت خودکار اجرا شده و شما می‌توانید قابلیت ویدیوی زنده‌ی 360 درجه را در تنظیمات حالت 360 بیابید. پس آن که شما دکمه‌ی قرمز رنگ “Live” را لمس کنید به پنجره‌ی جدیدی جهت تایید هویت اولیه حساب فیسبوک خود هدایت شده و پس از تایید مجوزهای مورد نیاز برای دسترسی به حساب فیسبوک شما، تنظیمات موردنظر انجام می‌گیرند.

به علاوه شما قادر خواهید بود در زمان فیلم‌برداری مشخص کنید که کدام دسته از کسانی که به حساب فیسبوک شما مرتبط هستند قادر به مشاهده این ویدیو خواهند بود و همچنین می‌توانید توضیحات مورد نظر خود را به آن پست اضافه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

هر کاری کنه دیگه فایده ندارد . بعید می‌دونم کسی سمتش بره

ahmad

نمیدونم چرا استقبال خوبی نشد ازش انصافا پوشی بدی نیس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)