حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دومین نسخه‌ی آزمایشی iOS 11.2 برای توسعه دهندگان ارسال شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | iOS، اپل، اخبار

یک هفته پس از انتشار اولین نسخه‌ی آزمایشی iOS 11.2 و انتشار نسخه‌ی رسمی iOS 11.1، امروز کمپانی اپل د.ومین نسخه‌ی آزمایشی iOS 11.2 را برای توسعه دهندگان این کمپانی ارسال کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

توسعه دهندگان هم اکنون می‌توانند این نسخه از iOS 11.2 را به طور کاملا رایگان از مرکز توسعه دهندگان اپل دانلود کنند و قابل ذکر است که این نسخه‌ی آزمایشی دوم iOS 11.2 علاوه بر گوشی‌های آیفون قبلی ( از 5 اس تا 8 پلاس) برای آیفون X نیز عرضه شده است.

در نسخه‌ی آزمایشی اول iOS 11.2 یک باگ وجود داشت که در زمان استفاده از ماشین حساب گوشی‌های آیفون بعضی از اعداد و نمادها به طور ناخواسته وارد می‌شدند. در این بروزرسانی نسخه‌ی آزمایشی دوم انیمیشن‌ها از برنامه‌‌ی ماشین حساب حذف شده و در نتیجه امکان محاسبه نیز سریع‌تر می‌شود و قطعا نتایج صحیح نیز ارائه خواهد داد.

علاوه بر باگ ماشین حساب، در iOS 11.2 گزینه‌ی جدیدی به نام Now Playing برای کنترل محتویات Apple TV افزوده شده است. ایموجی مربوط به دوربین نیز دوباره طراحی شده و یک انیمیشن بارگذاری جدید برای Live Photos ارائه داده شده است. ظاهرا برنامه‌ی TV نیز برای کشورهای نروژ و سوئد نیز ارائه خواهد شد.

چندین ویژگی دیگر نیز برای iOS 11 وعده داده شده است که هنوز در نسخه‌ی آزمایشی این سیستم عامل قابل مشاهده نمی‌باشد و احتمالا در بروزرسانی‌های بعدی ارائه خواهد شد. از جمله AirPlay 2، قابلیت پرداخت پایاپای Apple Pay و پشتیبانی آیکلود از iMessages.

 

دیدگاه خود را در این خصوص با ما درمیان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

فکر نمی‌کنم هیچ نسخه ایی اندازه ۱۱ باگ داشته باشه در طول تاریخ ios

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h