حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی آیفون تن (iPhone X) حکایت از وجود باتری دوتایی دارد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، تماشا کنید

آیفون تن (iPhone X)‌ کم کم به دست علاقه مندان می رسد و شاهد تست های مختلف روی آن هستیم. یکی از مواردی که همیشه می تواند برای ما جذاب باشد، کالبدشکافی جدیدترین موبایل بازار است. با کالبدشکافی یک دستگاه می توان به تفاوت ها و طراحی کلی دستگاه پی برد که جالب است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا کالبدشکافی آیفون تن (iPhone X) را با هم ببینیم.

[aparat id=”3PrMk”]

هر چند کیفیت ویدیو خیلی پایین و کادربندی ضعیف بود اما یک موضوع جالب توجه را به ما نشان می دهد و آن چیزی نیست جز حقیقتی درباره باتری آیفون تن (iPhone X)! باتری آیفون X به صورت دوتایی طراحی شده است که در نهایت به شکل L دیده می شود. با این طراحی اپل می تواند استفاده بهینه تری برای قرار دادن حجم باتری بیشتر در آیفون تن داشته باشد. تا کنون چنین طراحی را در باتری های موبایل شاهد نبوده ایم. اما با وجود چنین باتری هایی جالب است که توجه کنیم چقدر اندازه مادربرد آیفون تن (iPhone X) کوچک است که این مایه شگفتی ماست.

نمایشگر آیفون تن (iPhone X)‌ نیز همانند اکثر آیفون ها به بدنه متصل است که باعث می شود وقتی آن را باز می کنید همانند یک لولا در سمت راست به نظر بیاید.

شارژ وایرلس آيفون X

شارژ وایرلس آيفون X

در تصویر بالا نیز سیم پیچ مربوط به شارژ وایرلس آیفون X را شاهد هستیم. همانطور که می دانید پس از سال های این فناوری به آیفون های اپل اضافه شده که البته از نوع شارژ وایرلس سریع هم نیستند.

نظر شما درباره طراحی داخلی آیفون تن (iPhone X) چیست؟ شاید بد نباشد منتظر ویدیو JerryRigEverything باشیم و ویدیو کالبدشکافی پر و پیمان تر و با کیفیت تر او را نیز مشاهده کنیم!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

از فردا شاهد عرضه گوشی هایی با سه و چهار باتری خواهیم بود !

ahmad

سلام لطفا گزارش مالی اپل رو هم منتشر کنید

ahmad

مهندسی اپل در چیدمان قطعات داخلی و حتی نوع باتری به کار رفته در ان هم قابل تحسینه

Sajad

شایعه باتری L شکل که میگفتن این بود پس!

ahmad

دقیقا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)