حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام ویژگی‌های جدید اندروید 8.0 اوریو برای سامسونگ Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | Android، سامسونگ

همانطور که در گذشته اعلام کردیم، سامسونگ بتای اندروید 8.0 را برای پرچمدارانش یعنی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus در ایالات متحده، انگلستان و کره جنوبی منتشر کرد. اگر در یکی از کشورهای ذکر شده هستید، می‌توانید به صورت رایگان برای دریافت نسخه بتای اندروید 8.0، ثبت نام کنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برای پیوستن به برنامه بتا پیش نیاز خاصی نیاز ندارید: در ایالات متحده، شما نیاز به یک نسخه آنلاک شده Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus از Sprint و یا T-Mobile دارید تا بتوانید از آن استفاده کنید. در صورتی که شما ساکن انگلستان هستید، هر دستگاه آنلاک شده‌ای کافی خواهد بود. سپس به راحتی با عضویت در Samsung Members و یا برنامه Samsung+ که از طریق Play Store و Galaxy Apps در دسترس می‌باشد، می‌توانید درخواست دریافت نسخه بتا را بدهید.

این بروز رسانی علاوه بر دریافت نسخه بتای اندروید 8.0، موجب بهبودهایی در Samsung keyboard، Samsung Cloud، اضافه شدن پشتیبانی از Dual Messenger Apps، بهبود عملکرد، امنیت و… نیز می‌شود. در ادامه تغییرات این نسخه را می‌توانید مشاهده کنید.

 

تمام تغییرات نسخه بتا اندروید 8.0 برای Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus:

1. پیشرفت‌های صفحه کلید سامسونگ

سامسونگ بهبود‌های زیادی را برای صفحه کلید خود به ارمغان آورده است. Samsung keyboard مجهز به چهار تم جدید با کنتراست بالا شده است، از مجموعه اموجی‌های نسخه 5.0 پشتیبانی می‌کند و دارای یک نوار ابزار جدید با کلید‌های میانبر سریع و کاربردی شده است.

 

2. افکت‌های نوری لبه گوشی

تا کنون، سفارشی سازی نور لبه‌های گوشی بسیار محدود بود، اما حالا این محدودیت کمتر شده است. در اندروید 8.0 اوریو، کاربران قادر به تعریف الگوهای مختلف نورپردازی خواهند بود.

 

3. مخفی کردن آلبوم‌ها در گالری

برنامه گالری سامسونگ در حال دریافت ویژگی جدید کوچک اما مهمی است. این ویژگی شما را قادر می سازد تا آلبوم‌ها را از دید دیگران پنهان کرده و محتویات آنها را تنها برای شما در دسترس قرار می‌دهد.

 

4. میانبر‌های برنامه

فکر نکنید که سامسونگ شما را از دریافت میانبر‌های برنامه که به عنوان بخشی از اندروید اوریو معرفی شده است باز می دارد. با بهبود آن، قادر خواهید بود تا به برخی از ویژگی‌های اساسی هر یک از برنامه‌ها دسترسی پیدا کنید.

 

5. تعویق اعلان‌ها

اگر اعلانی در حال حاضر بدردتان نمی‌خورد ولی احتمالا در آینده به آن نیاز داشته باشید، می‌توانید آن را خیلی راحت به تعویق بندازید. کشیدن هر اعلان به سمت راست، به شما این امکان را می‌دهد که آن را به طور موقت برای 15، 30، 60 یا 120 دقیقه پنهان کنید.

 

6. Dual messenger

سامسونگ ویژگی Dual messenger را نیز معرفی کرده است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با دو اکانت جداگانه در برنامه‌های پیامرسان وارد شوید و کار و امور شخصی خود را از یکدیگر جدا کنید.

 

7. بهبودهای Samsung Dex

امکان اتصال Galaxy به Dex dock و تبدیل آن به یک کامپیوتر رومیزی، کاملا یک ویژگی برجسته است و با اندروید اوریو، این قابلیت بهبود می‌یابد که یکی از قابل توجه ترین آن‌ها احتمالا پشتیبانی از Game Launcher می‌باشد. یعنی از این پس می‌توانید بازی‌های خود را در حالت Dex نیز انجام دهید. به خاطر داشته باشید که تمام بازی‌ها با این ویژگی سازگار نیستند.

 

8. کد رنگی پوشه‌ها

امکان سفارش سازی در به روز رسانی اوریو Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus دو برابر شده است. این بروز رسانی به شما امکان سفارشی کردن پس زمینه آیکون پوشه‌ها با رنگ انتخابی خود را برای تشخیص بهتر آنها را می‌دهد.

 

نظرتان در مورد ویژگی‌های جدید اندروید 8.0 اوریو برای سامسونگ Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

ویژگیهای ذاتی اندروید 8 خودش کافیه ولی سانی با این تغییرات جذابترش کرده تنها عیبش تاخیرشه

Sajad

سامسونگ غالبا تو ارائه امکانات متنوع چند قدم از سایر اندرویدی ها جلوتره. خوشبختانه اخیرا یاد گرفته قابلیت ها رو به شکل بجا و به اندازه ارائه بده.

Mr.MJ

سامی جون منتظرم یه اپدیت بترکون واسه s8 هستما

Peiman

قابلیت های ریز و بدرد بخوری اضافه شده . شخصا از مخفی کردن پوشه های گالری خیلی استقبال میکنم ????

ahmad

???

milad.danesh

دوال مسنجر خیلی ویژگی خوبیه عالیه به کار من خیلی میاد

nedadiba

دوال مسنجر مثلا تلگرام یا فیسبوک رو دوالش فعال میکنم اینترنت نداره دومی در حالی که وصل میشه اولی
همچنین نرم افزار هایی که تو قسمت فولدر سکویریتی اضافه میکنم به اینترنت وصل نمیشن

چه کنم؟

nedadiba

نبووووود؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98