حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 برای الجی جی 6 نزدیک است

نوشته

6 سال قبل | 20 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، ال‌جی

کم کم باید خود را برای شنیدن اخبار پیرامون ارایه آپدیت اندروید 8 آماه کنیم. الجی جی 6 پرچمدار نیمه اول سال 2017 الجی است که با اندروید 7 عرضه شده است و انتظار می رود تا اندروید 9 (که هنوز معرفی نشده است) به روزرسانی شود. امروز شاهد تست شدن یک دستگاه الجی جی 6 با اندروید 8 هستیم که احتمال عرضه آپدیت اندروید 8 برای الجی جی 6 را بیشتر می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جزئیات بیشتری در این زمینه بخوانیم.

آپدیت اندروید 8 برای الجی جی 6

آپدیت اندروید 8 برای الجی جی 6

الجی جی 6 با مدل عددی LG-h870 امروز در بنچمارک GeekBench دیده شده است. این دستگاه که به دلیل تاخیر در عرضه چیپست اسنپدراگون 835 و ارایه اختصاصی این چیپست در تولید اولیه برای رقیب هموطن این شرکت کره ای، از چیپست اسنپدراگون 821 بهره می برد. همچنین با وجود 4 گیگابایت حافظه رم سبب می شود که با نگاه به آن اگر تاریخ عرضه اش را دقیقا ندانیم، تصور کنیم جایی در سال 2016 تولید و عرضه شده است.

الجی یکی از شرکت هایی است که عموما در عرضه آپدیت ها سرعت خوبی دارد اما درباره ارایه آپدیت اندروید 8 برای الجی جی 6 هنوز خبر رسمی ای وجود ندارد. تنها مدرک ما برای اینکه بدانیم چه موقعی باید منتظر ارایه آپدیت اندروید 8 برای الجی جی 6 باشیم تصویر بالاست که از در حال تست بودن آن خبر می دهد. حدس دور از انتظاری نیست اگر بگوییم تا پایان ماه جاری باید شاهد ارایه این به روزرسانی باشیم.

شما چه دستگاهی دارید و چه نسخه ای از سیستم عامل روی آن نصب است؟ بد نیست بدانید که سونی پرچمدار نیمه اول سال 2017 خود را به عنوان اولین شرکت اندرویدی به اندروید 8 آپدیت کرده است و البته پرچمدار نیمه دوم آن یعنی اکسپریا ایکس زد 1 نیز از زمان عرضه با اندروید 8 عرضه شده است.

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

این وسط سامسونگ هست که کم کاری میکنه

ahmad

طبق برنامه ای که گفتن اوایل سال 2018 یعنی حداقل 3یا 4ماه دیگه که خیلی دیره

Rog1

نظرت محترمه
ولی بنده اصلا حاضر نیستم به خاطر اپوبت نرم افزاری کلی ضرر کنم گوشیمو بفروشم و شخصا نوت 8 رو به کل جی 6 ترجیحش میدم حتی اگه خبرم بیاد اصلا به 8 اپدیت نمیشه بازم نوت 8 رو ور میدارم زیاد خودم اسیر این جو هایی که تو این 3 سال اخیر راه افتاده قرار نمیدم ( واقعا برای چی اپدیت کنم درحالی که هیچ فرق نمیکنه شاید نهایت فرقش بهینه شدن مصرف باتری باشه دیگه چه فرقی میخواد کنه؟!)
از طرفی اپدیت بی نقص و بدون باگ مهم ترین چیزه که سامسونگ با وجود اینکه دیر میده ولی واقعا با کیفیت میده

ahmad

تو خوب بودن نوت 8 شکی نیست ولی تصور کن یکم به نظر کاربرا اهمیت بده و زودتر بده

Peiman

زمان منتشر کردن خیلی مهمه ولی این. باید در نطر گرفت که اپدیت های سامسونگ بیشترین تغییرات رو نسبت به بقیه دارند ( حداقل از نظر ظاهری) بنابراین شخصا ترجیح میدم یک اپدیت با تغییرات زیاد و تقریبا بدون باگ داشته باشم تا اینکهبه خاطر یکماه زودتر تجربه خوبی از نظر اپدیت نداشته باشم. ( داشتم که میگم)

mTAAHAAm

من s8 آپدیت نشده را به g6 آپدیت شده ترجیح می دم

mTAAHAAm

LG همیشه در بروز رسانی پیشرو بوده

Sajad

کیفیت رام های سامسونگ واقعا عالیه. معمولا خیلی کم دچار مشکل میشن و از طرفی غالبا تغییرات خوبی هم دارن.

Amin.light33

اندروید هشت واقعا سریع هست، من گوشیم( ایکس زد پریمیوم) رو همیشه فکر میکردم خییلی سریع هست ولی بعد اپدیت سریع تر شده، انیمیشن ها روون تر هستند و باتری بهتر ، تم انجین سابستراتوم رو هم بدون روت ساپورت میکنه( برا اندروید هشت هست)
در کل واقعا راضیم از اپدیت ، همچنین میزان رم آزاد هم خییلی عالی شده، حدود یک گیگ و شش مگابایت همیشه آزاد هست.

Mortazavi

جی6 با توجه به قیمت عالی و طراحی مدرن دوربین واقعاً باکیفیت، نمایشگر راضی کننده و البته بروزرسانی تا اندروید 9 از نظر اقتصادی از اکثر پرچمدارای 2017 ارزش خرید بیشتری داره، تنها مشکلش پردازنده ضعیف تر هست که هیچ مشکلی تو کاربرد روزانه نداره

Mortazavi

در واقع میشه گفت جی6 یک شبه پرچمدار استثنایی با بالاترین استاندارد های اسمارتفون ها و قیمت خوب هست

mostafa3

قیمت خوبه ولی بخاطر سخت افزار پارسال
v30 حالا بیات بازار ایران کسی نمیخره چون هرکس که گوشی میخواست خرید مگه چقدر میشه صبر کرد

Amin.light33

آره گوشی خوبیه، دیسپلی خوبی هم داره، ولی خب کسی که دنبال پرچمدار باشه دوست داره همیشه یه جدیدترین هارو داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)