حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه تعویض صفحه‌نمایش گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) چقدر خواهد بود؟!

شرکت سامسونگ در بخش گوشی‌های هوشمند، همواره با صفحه‌نمایش جذاب و درخشان در میان کاربران شناخته شده است، صفحه‌نمایش پرچمداران مختلف سامسونگ نسل به نسل پیشرفت‌های محسوسی را تجربه کرده و اکنون نیز بهترین صفحات نمایش در یک گوشی هوشمند نیز متعلق به این شرکت کره‌ای است، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوشی‌های هوشمند شرکت کره‌ای سامسونگ همیشه با صفحه‌نمایش‌های پر زرق و برق و درخشان در میان کاربران و مصرف کنندگان شناخته شده هستند، با معرفی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) که از طراحی یکدستی به نام “صفحه‌نمایش بی‌کران” (Infinity Display) بهره می‌بردند استفاده از این طراحی و صفحه‌نمایش با کیفیت، در کنار ابعاد بزرگ آن استفاده از این گوشی‌های هوشمند را بیش از پیش لذت بخش و دوست داشتنی کرد.

اکنون با رسیدن این طراحی ممتاز و یکتا به گوشی‌های هوشمند سری نوت (Galaxy Note)،و راس آن‌ها گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) این گوشی هوشمند با داشتن ابعادی برابر با فبلت‌های معمول بازار، صفحه‌نمایشی غول پیکر را درون خود جا داده است که استفاده از صفحه‌نمایش بزرگ و زیبا در کنار یک قلم استایلوس، تجربه کاربری بهتری حتی نسبت به گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) را برای کاربران رقم خواهد زد.

شرکت سامسونگ با گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) خود صفحه‌نمایشی بی‌نهایت جذاب و دلربا را در یک تلفن هوشمند استفاده کرده است، همانقدر که صفحه‌نمایش (Galaxy Note 8) جذاب و دوست داشتنی است، همانقدر نیز حساس و شکننده خواهد بود که این نکته را می‌توان از نکات منفی این دستگاه دانست، اگر تا به حال صفحه‌نمایش گوشی سامسونگ خود را مخصوصا اگر یک پرچمدار باشد را تعویض کرده باشید، پس حتما متوجه قیمت بسیار بالای این صفحه‌نمایش و هزینه تعویض آن خواهید بود که متاسفانه اگر انتظار داشتید این گوشی هوشمند صفحه‌نمایش ارزان قیمتی داشته باشد، احتمالا الان از شنیدن این مساله نا امید خواهید شد.

در این پست قصد داریم هزینه‌های تقریبی تعمیر یا تعویض صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را بررسی نمائیم، پس اگر نکته غیر منتظره‌ای را از لحاظ قیمتی مشاهده کردید غافلگیر نشوید. قبل از هر چیز ذکر این نکته لازم است که بدانید هزینه تعمیر یا تعویض صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) بسته به بازارهای مختلف، میزان تخصص تعمیرکار و …، متفاوت خواهد بود.

حداقل در حال حاضر، بهترین مکان برای تعویض یا تعمیر صفحه‌نمایش گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8)، مراجعه به تعمیرگاه‌های رسمی و مجاز این شرکت است، اما قطعا با مراجعه به سایر تعمیرگاه‌های بازار، به نسبت نتیجه کار قیمت نیز پایین‌تر از تعمیرگاه‌های رسمی و مجاز شرکت سامسونگ خواهد بود. در حال حاضر هزینه صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) در حدود 250 دلار الی 350 دلار برآورد خواهد شد، همانطور که گفتیم قیمت این صفحه‌نمایش واقعا بالاست.

 

قیمت تعویض صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) در استرالیا

گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 

 

پیشنهاد ویژه Screen Assure

شرکت سامسونگ، شاید تنها شرکتی باشد که برآوردها و تخمین‌های رسمی را برای میزان هزینه لازم جهت تعویض صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) در نظر گرفته است. این قیمت در استرالیا برابر با 260 دلار کشور استرالیا (AUD) خواهد بود، آن هم در صورتی که هیچ آسیبی بیشتر از یک ترک و شکستگی ساده ایجاد نشده باشد. همانطور که گفتیم، هزینه ذکر شده 260 دلاری در استرالیا بسیار بالاست و پیش از این نیز به شما گفتیم که از شنیدن این قیمت‌ها اصلا غافلگیر نشوید.

البته این مطلب ذکر شده همیشه ممکن نیست که به یک صورت و یک حالت برای کاربران پیش آید و بهترین راه برای اطلاع از میزان هزینه لازم جهت تعمیر یا تعویض صفحه‌نمایش گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8)، مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با مراکز خدمات سامسونگ است و به این شکل شما به نسبت میزان شکستگی ای ترک وارد شده به صفحه‌نمایش گوشی خود از میزان هزینه مورد نیاز برای تعمیر صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) به صورت تقریبی مطلع خواهید شد.

شرکت سامسونگ در استرالیا پیشنهاد بسیار مفیدی را برای کاربران ارائه کرده است، اگر کاربران از لحاظ هزینه‌های تمام شده برای تعویض صفحه‌نمایش این گوشی نگران هستند این پیشنهاد قطعا به کمک کاربران خواهد آمد.

این پیشنهاد از این قرار است که اگر تا قبل از 31 اکتبر میلادی، گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را خریداره کرده باشید و تا روز 14 نوامبر در سرویس و خدمات سامسونگ من (MySamsung)، گوشی هوشمند خود را ثبت کنید، در صورت نیاز به تعویض صفحه‌نمایش گوشی هوشمند خود، خواهید توانست ضرف مدت 12 ماه هزینه کلی تعویض صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را بپردازید و در تنها یک روز پس از آسیب دیدن صفحه‌نمایش آن را تعمیر یا تعویض نمایید.

تمام کاری که لازم است انجام دهید این است که به برنامه سامسونگ من (MySamsung) بر روی گوشی هوشمند خود مراجعه کرده، سپس در پایین  و در نزدیک قسمت نوار ناوبری، روی آیکون پاداش (Rewards) ضربه زده و گزینه ثبت نام (Register now) را در قسمت “کارت تبلیغی اطمینان از صفحه‌نمایش” (Screen Assure promo card) بزنید. ثبت نام صورت گرفته پس از 48 ساعت به صورت رسمی و معتبر شکل خواهد گرفت.

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که این پیشنهاد تعویض به صورت محدود شکل گرفته و تنهادر صورتی که گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را تا پایان ماه جاری خریدارای نمایید، واجد شرایط استفاده از این پیشنهاد شرکت سامسونگ خواهید بود. پس اگر قصد دارید تا از این فرصت مناسب به خوبی استفاده کنید بدون هیچ دیرکردی در زمان مقرر شده گلکسی نوت 8 را خریداری کرده و از این مزایا بهره‌مند شوید.

 

قیمت تعویض صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) در ایالات متحده آمریکا

گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 

 

پیشنهاد ویژه Premier Care

در حالیکه در کشور ایالات متحده آمریکا، هیچ قیمت رسمی برای جایگزینی و تعویض صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) وجود ندارد، اما مشتریانی که برای تعویض صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند به سرویس مشتریان سامسونگ مراجعه کرده بودند، قیمتی در حدود 300 دلار را برای تعویض صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را مشاهده کرده بودند، به علاوه این، چشم درد‌های آزار دهنده‌ای که به دنبال نگاه کردن به صفحه‌نمایش گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) برای بسیاری پیش آمده را نیز به این موارد اضافه نمایید.

دارندگان گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8)، خواهند توانست با شرکت در طرح Premier Care شانس خود را برای از برطرف کردن نگرانی‌های موجود در رابطه با آسیب دیدن صفحه‌نمایش گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) امتحان کنند. برخلاف بسیاری دیگر از برنامه‌های ترتیب داده شده، این طرح به طور خاص و ویژه برای تعویض صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) در نظر گرفته شده است. این طرح که Premier Care نام دارد، یک بسته پوشش جامع است که شامل حفاظت و مراقبت به صورت ویژه، نام نویسی برای بهره‌مند شدن از ضمانت نامه طولانی مدت و در نهایت سرویس پشتیبانی شخصی در خانه خواهد بود.

طرح جامع Premier Care یک پیشنهاد تبلیغاتی نیست، این طرح یک سرویس مبتنی بر حق اشتراک ماهانه است که به ازای هر ماه از مشتری 11.99 دریافت خواهد شد و در ماه اول نیز این طرح برای کاربران به صورت رایگان اجرا خواهد شد.

نکته دیگری که باید درباره این طرح بدانید این است که بروز سانحه به صورت تصادفی فقط سه بار در سال پوشش و پشتیبانی خواهد شد و برای هر دفعه بروز سوانح مختلف، کاربران باید 99 دلار را پرداخت نمایند. این طرح به صورت کلی برای کسانی در نظر گرفته شده که اولا در مراقبت از گوشی هوشمند خود بی دقت و بی مسئولیت هستند، در مرحله دوم این طرح برای کسانی است که در مراقبت از گوشی هوشمند خود بسیار نگران و حساس هستند و در مرحله سوم این طرح برای کسانی است به دنبال یک بهترین پشتیبانی و گارنتی ممکن از یک محصول هستند.

 

قیمت تعویض صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) در هند

گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 

 

پیشنهاد ویژه Never Mind

شرکت سامسونگ همچنین یک پیشنهاد تبلیغاتی به مناسبت برگزاری جشنواره‌های مختلفی، در جهت تعویض صفحه‌نمایش گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را به کاربران ارائه می‌دهد.

تمام کاری که لازم است انجام دهید این است که تا قبل از 21 اکتبر این گوشی هوشمند را خریداری کنید و این طرح به صورت خودکار برای شما فعال خواهد شد. این طرح شامل پرداخت فقط 990 روپیه، معادل 15 دلار، در مرکز تعمیرات مجاز شرکت سامسونگ برای تعویض صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) خواهد بود. در این طرح حتی دستگاه‌های میانرده شرکت سامسونگ نیز همانند پرچمداران این شرکت، بهره‌مند خواهند بود.

این طرح، برای کسانی که قصد دارند تا گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) خریدارای کنند قطعا یک پیشنهاد فوق‌العاده خواهد بود چرا که به صورت عادی هزینه تعویض صفحه‌نمایش گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) در هند در حدود 20.000 روپیه معادل 306 دلار خواهد بود و با این طرح کاربران در صورت وارد شدن هرگونه صدمه و سانحه آسیب زدا، فقط با پرداخت 990 روپیه، معادل 15 دلار، صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) خود را تعویض خواهند کرد. کاربران مختلف می‌توانند از این طرح ویژه تنها یک بار و آن هم فقط در مدت 12 ماه استفاده کنید.

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که این طرح فقط در صورتی برای کاربران اجرا خواهد شد که گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را تا پیش از 21 اکتبر یا در همان روز خریداری کنند.

 

قیمت تعویض صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) در انگلیس

گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 

 

پیشنهاد ویژه O2 screen replacement

در کشور انگلستان، هزینه تعویض صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) تا حدود 295 پوند خواهد بود، این در حالی است که سامسونگ در این کشور پیشنهاد ویژه رایگان یا حتی ارزان قیمتی را برای تعویض صفحه‌نمایش گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) ندارد.

اما اگر این گوشی هوشمند پرچمدار را طی یک قرارداد دوساله از شبکه اینترنتی O2 خریداری نمایید که بر طبق قرارداد آن، یک طرح اینترنتی 30 گیگابایتی نیز دریافت کرده باشید، این امکان را خواهید داشت تا در صورت بروز سانحه و وارد شدن آسیب به صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) خود آن را تعویض نمایید، همچنین یک طرح دیگر نیز برای شما در دسترس خواهد بود که به واسطه آن خواهید توانست تا مدت 12 ماه پس از خرید این گوشی هوشمند،با تحوبل گوشی فعلی خود نسخه جدید آن را تحویل بگیرید.


آنچه که مشاهده کردید، برخی از برترین پیشنهادهای موجود برای تعویض صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) در بازارهای مهم جهان بود. البته اگر در کشور یا شهر محل زندگی شما طرحی همانند طرح‌های ذکر شده پیدا نشود، شرکت سامسونگ، برنامه گارانتی گسترده و همه جانبه‌ای را بر هر کدام از دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند خود در نظر خواهد گرفت، پس اگر نگران وارد شدن آسیب به دستگاه خود هستید یا آنکه نسبت به ایجاد سوانح ممکن حساسیت و نگرانی دارید، ثبت نام در طرح‌های گارانتی گوشی‌های هوشمند سامسونگ بهترین راه حل و چاره ممکن خواهد بود.

همچنین اگر شما در شهر یا کشور محل زندگی خود طرح‌های تعویض ویژه‌ای برای این گوشی هوشمند دیده‌اید را می‌توانید برای ما ارسال کنید و در کمترین زمان ممکن به این لیست افزوده خواهد شد.

امسال سامسونگ با عرضه گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8)، هم خاطره تلخ  گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) را از اذهان مردم پاک کرد و هم در بخش رقایت با سایر شرکت‌ها، یک رقابت بسیار عالی را به نمایش گذاشت. تکبه بر سخت‌افزار قدرتمند، صفحه‌نمایش غول پیکر با ابعاد مناسب و امکانات جانبی فراوان گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) از جمله مواردی است که از این گوشی هوشمند یک غول بی رقیب ساخته است.

پیش از این نیز بارها به این مساله اشاره داشته‌ایم که سری نوت سامسونگ یکی گوشی استراتژیک و یک ایدئولوژی از طرف سامسونگ است که اوج خلقیت و توانایی این شرکت در این گوشی هوشمند نهفته است. امسال سامسونگ برای جبران اشتباهات سال قبل تمام تلاش خود رابه کار گرفت تا یک محصولی عالی و در عین حال امن و بی خطر را عرضه نماید و در این راه نیز موفق شده است.

 

نظر شما کاربران ترنجی در این باره چیست؟ آیا گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را خریداری کرده‌اید یا قصد خرید آن را در آینده دارید؟ به نظر شما خرید نسخه‌های گارانتی‌دار از این گوشی هوشمند، آن هم در حالیکه بسیاری از مردم معتقدند که ضمانت‌نامه‌های عرضه شده همراهبا تلفن‌های هوشمند هیچ‌گونه فایده‌ای ندارند، کاری منطقی و عاقلانه به نظر می‌رسد؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
36 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed Mohammadipouya

اکنون نیز بهترین صفحات نمایش در یک گوشی هوشمند نیز متعلق به این شرکت کره‌ای است،
براساس چه منبعی؟
نکنه دیسپلی میت که فقط سامسونگ رو بررسی میکنه

Pouya

به به چند وقته نبودی چه خبرا اصلا نبودی انقدر بد بود دیگه کسی نبود بخندیم بیشتر فعال شو تو سایت ب مولا همین دیسپلی میت اگه میگفت سونی خوبه شما کشته بودین خودتونو مگه dxo نبود اون قدیما قبولش نداشتین سر زد ۵ یه زبونی باز کرده بودین حالا سر ایکس زد پی شده جیره خوار قطعا اگه بعدا یه گوشیه سونی رو خوب نمره بده دوباره میشه معتبر این یعنی منطق شماها هر چیزی که بگه سونی خوبه معتبره هر چی که بگه خوب نیس جیره خوارع? در کل فعال تر باشین یکم بخندیم?

علی شیخ زاده

کسی که سایت ایکسپرین رو بخاطر گفتن واقعیت درمورد سونی جیره خور میدونه خواستی دیسپلی میت رو قبول داشته باشه؟??

Saeed Mohammadipouya

اون مبحثش جداس سونی موبایل ایران دگ بهشون توجه نمیکنه ظاهرا جوری که گفتن دگ گوشیای سونیرم بررسی نمیکنیم

Peiman

????
جا داره جمله هادی معراجی رو تکراره کنم که میگه:
اگر از سونی انتقاد کنیم میگین جیره ما رو قطع کردند
اگر طرفداری کنیم میگین جیره خور

کلا طرفدارای سونی معلوم نیست با خودشون چند چندن. با هاشون بحث نکنید بزارید خوش باشن

Saeed Mohammadipouya

منکاری به دیسپلی میت که جز سامسونگ و هر از گاهیی ایفون بررسی میکنه ندارم بمدالله خودم چشم دارم

Sajad

فکر میکردیم بعد یه مدت غیبت جای سوزش بعضی از دوستان بهبود پیدا کرده باشه. ظاهرا بهتر که نشده هیچ، بدتر هم شده ?

ahmad

خب معتبرترین منبع بررسی عزیزم

Saeed Mohammadipouya

رو سری گوشیای جدید سونی موتورای پردازش تو کل گوشی فعالن بزار رو vivdتا ببینی چشم نواز چیه

Peiman

اتفاقا این کارو کردم رنگا آنقدر پر رنگ و الکی میشه که آدم حالش بهم میخوره.

راستی پر رنگی صفحه نمایش سونی اغراق نیست و چشم نوازه اما مال سامسونگ اغراق آمیز حساب میشه؟؟؟

Pouya

پیمان مگه نمیدونستی هر چیزی که مال سونی باشه خوبه هر چیزی که مال سونی نباشه بده?

Peiman

???

Saeed Mohammadipouya

بر دروغگو لعنت. اتفاقا صفحه نمایش عالی تر میشه سامسونگ که خودش لشباع و اغراقه

Sajad

سونی همون موتور خاموش حرکت کنه بهتره…

Saeed Mohammadipouya

افت کیفیت باقی ماندن رد برنامه ها و قیمت گزاف صفحه از جمله مشکلات این صفحاتن که گوشی بشکنه باید بندازی سطل آشغال

Pouya

باش ما میریم نهایت کیف کلاسوری میندازیم هم طراحی درست حسابی داریم هم مقاومت شما برید اون دومتر حاشیه رو تحمل کنید فقط مقاومتشو داشته باشین با دومتر حاشیه هم کنار بیاین

Saeed Mohammadipouya

طراحی درست حسابی خخخ به چیه اون دراز بی قواره میگه درست حسابی حتی محل سنسور اثرانگشتشم که ریده
ضمنا که همون s7 edge خیلی زیباتر از اس هشت هس بنظر من جدا از نسبت غیراستاندارد و مقاومت کم

Pouya

S7اج از اس ۸ خوشگلتره؟خوبی؟یعنی اولین و تنها کسی هستی که این حرفو میزنی?الان من میگم لبه خمیده و حاشیه کمش زیباس تو بیا بگو چیع سونی خوشگله خدایی بگو مثلا فلان جاش چشم ادمو خیره میکنه اصلا داره چیزی؟در ضمن جای اثر انگشت طراحی رو زشت نکرده درسته پایین بود بهتر بود اما ثاثیر منفی نداشته زشت ک نکرده گوشی رو بعدشم تا عنبیه هس به نظرم خیلی هم چیز مهمی نیس کلا شماها انگار حاشیع دوس دارین ک میگی اس ۷ اج خوشگلتر از اس 8 عه?

Big S

حاجی خوبی؟فک کنم قرصاتو برعکس خوردی?
تو نوت ۸ دست گرفتی؟برو ببین ملت دست میگیرن کف میکنن فقط چار تا ترولن ک گوشی ب اون شیکی رو بد قواره میبینن!البته از کسی ک فن گوشی ای باشه ک طراحیش با اجر در رقابته انتظار بهتری نمیره?
جای اثرانگشتشو تست کن ببین خوبه یا بده!من تست گردم راحت دستم میرسید با کاور ک کلا مشکل حله.حسگر چهره نوت رو دیدی تستشو؟چقدر سریع و دقیقه تو نور زیاد و تو تاریکی مطلق راحت جواب میده!
تو دستت کوچیکه و انگشتات ب حسگر اثرانگشت نوت نمیرسه موندم چرا فن گوشی ای هستی ک برا دست کارگرا خوبه ک باید گنده باشه راحت بندازنش بالا?

علی شیخ زاده

ترنجی جان نتایج بررسی دوربین میت 10 توسط dxo منتشر شده پوشش بدید

Big S

وقتی بهترین باشی ارزشتم بالا میره ?

Saeed Mohammadipouya

شما واقعا عقل ندارید لبه خمیده زیباس جالبه بیفته یبار داغون بشه که ماشالا زیادم دیدیم میگم بهت چی زیباس

Big S

برا مقاومت ک گلس میذاریم رو نوت ۸ بلند نمیشه
لبه خمیده زیبا نیست؟خخخخ
ما عقل نداریم!؟
یکی تو داری یکی جلبک?

Pouya

نه گلم تو عقل نداری گلس کلیر کوت 36۰ درجه هست کل گوشی رو میپوشونع ذیگه مشکل گلس هم حل شد با یه قاب یا کیف کلاسوری نمیشه مقاومتش رو درست کرد؟ولی طراحی مزخرف سونی رو میخوای چی کار کنی ؟مقاومت قابل حله ولی طراحی مزخرف چی گرچه واسه سلیقه شماها کاملا مناسبه هزاران ادم هستن که طراحی سام رو قبول دارن بعد شما چار تا ترول میاین ایراد میگیرین تازه از طراحی اجر خودتون هم دفاع هم میکنید?در کل خوبه که هستی یکم خنده واسع سلامتی لازمع

Saeed Mohammadipouya

همون کلی ادم رفته بود اس هشت گرفته بود از دستش افتاده بود از ارتفاع کم داغون شده بود خدا شاهده کلی ناراحت بود مردم در کل حرف زدن با شماها عین حرف زدن با خره البته به خر اهانت میشه روز خوش

Pouya

همون کلی ادم هم تقصیر خودشه گوشی به اون ظریفی با لبه خمیدش که چشم همه رو خیره میکنه باید یه کیف کلاسوری یا اون گلسی که گفتمو مینداخت

Big S

داداش احتمالا با آینه داری حرف میزنی?

Pouya

اصلا من موندم شماها چه جوری روتون میشه کلمه طراخی رو به زبون بیارید

Saeed Mohammadipouya

همونجور که احمقایی مثل شما روشون میش

Pouya

خخخ یه چشم پزشک برو شایدم روانشناس بعد ببین کی نباید روش بشه از طراحی حرف بزنه

ahmad

من ایفون ۶ اس پلاسم خیلی راحتر از اونی که فکر میکنی شکست ولی نوت ۸ طبق بررسی های جدید مقاومت خوبی داره

MORTEZA

به علاوه این، چشم درد‌های آزار دهنده‌ای که به دنبال نگاه کردن به صفحه‌نمایش گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) برای بسیاری پیش آمده را نیز به این موارد اضافه نمایید.
یعنی سوپرآمولدا نسبت به بقیه بیشتر به چشم آسیب میزنن؟

ahmad

منبع لطفا

Peiman

شما مرز های تعصب رو فرسنگ ها جابه جا کردی

Saeed Mohammadipouya

اینجا فط باید بدی سامسونگ عالیه نمیدونی اینجا سوراخ موش سامسونگیاس

ahmad

کسی نیدونه هزینه تعویض نمایشگر های اپل چقدره؟قبلا خبرشو داشتیم یادم رفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان