حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Mate 10 با نمایشگر QHD و دوربین F/1.6 برند Leica از راه می‌رسد

هواوی Mate 10 همچون میراثی برای نسخه‌ی سال گذشته این کمپانی است. این گوشی هوشمند حالت کلاسیک 16:9 خود را حفظ کرده است اما این بار با تشکر از وضوح تصویر QHD بسیار شارپ‌تر است. این افزایش وضوح تصویر باعث شده تراکم پیکسلی به 499ppi برسد در حالی که اندازه نمایشگر همچنان 5.9 اینچ باقی مانده است، همچنین هواوی پشتیبانی از HDR 10 را برای تجربه بسیار بهتر به این گوشی هوشمند افزوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دوربین دوگانه با برند Leica با گشودگی دیافراگم f/1.6 پیشرفت بزرگی نسبت به گذشته محسوب می‌شود و اجازه دریافت نور بسیار بیشتری نسبت به دیافراگم f/2.2  در مدل گذشته می‌دهد. دوربین  Mate 10 همانند گذشته از OIS، لیزر و تشخیص فاز AF استفاده می‌کند.

دوربین دوگانه متشکل است از یک دوربین 12 مگاپیکسلی که تصاویر رنگی را ثبت می‌کند و یک دوربین 20 مگاپیکسلی که تنها تصاویر سیاه و سفید را ثبت می‌کند . Mate 10 زوم دو برابر دیجیتال و بهبود یافته توسط هوش مصنوعی به همراه ضبط ویدیو با کیفیت 4K را ارائه می‌دهد. دوربین ثانویه این گوشی هوشمند تغییری نکرده و همان 8 مگاپیکسل باقی مانده است.

پردازنده استفاده شده در هواوی Mate 10 نیز یک پردازنده جدید است، کایرین 970 طی فرآیند 10 نانومتری تولید شده و واحد NPU آن سرعت یادگیری ماشینی را بهبود می‌بخشد. NPU  تمامی موارد این گوشی هوشمند مانند ترجمه زبان‌های مختلف تا شناسانی یک صحنه برای دوربین را شامل می‌شود. واحد پردازش گرافیکی نیز تغییر کرده و Mali-G72 MP 12 برای پاسخ‌گویی به نمایشگر پر مصرف‌تر Mate 10 بکار گرفته شده است.

رابط کاربری هواوی به اندروید 8.0 بروزرسانی شده است. با رابط جدید می‌توان گوشی هوشمند خود را از طریق  دیپسلی پورت به نمایشگر بزرگتر متصل کرد تا  تجربه مشابه با رایانه‌های شخصی را ارائه دهد. همچنین می‌توان نمایشگر Mate 10 را میان دو نرم افزار تقسیم کرد و از هردو استفاده کرد.

محصول جدید هواوی به همراه 4GB حافظه رم و 64GB حافظه داخلی عرضه می‌شود که می‌توان حافظه داخلی  آن را از طریق کارت حافظه افزایش داد. افرادی که مصرف باتری بالایی دارند از شنیدن این که پرچمدار جدید هواوی دارای باتری 4000mAh است بسیار خوشحال می‌شوند، باتری Mate 10 را می‌توان با استفاده از فناوری سوپر شارژ 2.0 هواوی  در عرض 20 دقیقه برای استفاده به مدت یک روز شارژ کرد.

Mate 10  کاملا در برابر آب مقاوم نیست و موفق به کسب استاندارد IP 53 شده است پس اگر می‌خواهید در استخر به عکاسی بپردازید بهتر است نگاهی به نسخه پرو داشته باشید. همچنین این گوشی هوشمند دارای جک 3.5mm برای خروجی صدا است.

هواوی Mate 10 در ماه آینده در برخی نقاط دنیا عرضه می‌شود.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rog1

فوق العادست این گوشی
جالبه بدونین ساب پیکسل هاش به جایدسه پیکسل rgb از چهار پیکسل wrgb بهره میبره که یعنی ارزش صفحه نمایش گوشی رو نسبت به ips های دیگه بازار حدود 2 برابر میکنه ترنجی جان چرا اینو تو متن اشاره نکردین؟ واقعا خودش یه نکته مثبت نسبت به رقبا حساب میشه

Peiman

اگر اشتباه نکنم صفحش اولد

ahmad

میت ۱۰ ای پی اس هست و پرو امولد

Peiman

من هر جور می‌بینم احساس میکنم بدنش شیشه ای

علی شیخ زاده

زومیت کلا مشخصات دو مدل رو با هم قاطی کردی و بعضا کلا اشتباه هست در پست های قبل دوربین رو 20 و 23 مگ ذکر کردی یه جا گفتی گواهینامه ip57 یه جا ip53 ولی خسته نباشید بابت پوشش کامل مراسم امروز

علی شیخ زاده

زومیت خخخخخ

Peiman

جا داره بگم داداش داری اشتباه میزنی?

علی شیخ زاده

چه اشتباهی زدم. ??

etemadian

سلام ترنحی عزیز
در اینجا نوشتین وضوح تصویر QHD در پست دیگه نوشتین وضوح تصویر Full HD
کدومش درسته ؟؟؟؟

ahmad

میت ۱۰ ال سی دی qhdداره و میت پرو امولد فول اچ دی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید