حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری آنر و پورشه دیزاین رسما تایید شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

چندی پیش درباره احتمال همکاری بین برند چینی سازنده موبایل هوشمند یعنی Honor و برند طراحی آلمانی یعنی Porsche Design اخباری شنیدیم. حال این دو برند به صورت رسمی شایعات را تایید کردند. همکاری آنر و پورشه دیزاین رسما تایید شده و احتمالا اولین ثمره آن را در سری آنر مجیک ۶ باید ببینیم.

همکاری آنر و پورشه دیزاین

آنر از همکاری با شرکت طراحی لوکس پورشه دیزاین خبر داد. این قرارداد باعث می شود که این دو شرکت در زمینه طراحی تلفن‌های هوشمند پیشرفته با یکدیگر همکاری کنند. گفته شده که اولین محصول در ژانویه 2024 عرضه خواهد شد.

این همکاری اساساً تایید می‌کند که شایعه آنر مجیک 6 پورشه دیزاین به واقعیت تبدیل خواهد شد. همچنین تاریخ ژانویه ۲۰۲۴ نشان می‌دهد که فاصله زیادی تا رونمایی رسمی نداریم.

مسیر آنر برای تبدیل شدن به یک شرکت مستقل سازنده گوشی‌های هوشمند از سال 2020 آغاز شد. این برند به تدریج در حال اجرای راهبردهای به جا مانده از برند مالک سابق خود یعنی هواوی است. آنر در حال حاضر و در بازار موبایل چین حرف‌های خوبی برای گفتن دارد و دربخش گوشی‌های تاشو توانسته سهم مناسبی از بازار را تصاحب نماید.

پس از قطع همکاری هواوی و پورشه دیزاین، متاسفانه دیگر محصولی با این برند لوکس را در بازار نداشتیم. با پرشدن جای هواوی با آنر، طرفداران موبایل‌های لوکس اندرویدی می‌توانند کمی خوشحال‌تر باشند.

نظر شما چیست؟ اهل خرید نسخه‌های خاص حاصل از همکاری با برندهای لوکس یا شخص ثالث هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)