حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات رنگ‌بندی هواوی Mate 10 مشخص شد

مراسم معرفی پرچمداران Mate 10 هواوی در حال برگزاری است و این شرکت چینی در حال تشریح جزئیات و ویژگی‌های این سری از گوشی‌های هوشمند می‌باشد. در ادامه همراه ترنجی باشید تا به رنگ‌بندی این دستگاه بپردازیم.

فبلت جدید چینی‌ها سرانجام پس از حجم انبوهی از شایعات معرفی شد، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.2 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی و روشنایی 730 نیت است که توسط گوریلا گلس 4 محافظت می‌گردد. قلب تپنده‌ی Mate 10 پردازنده هشت هسته‌ای کایرین 970 از نوع کورتکس با سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز به‌همراه 6 گیگ رم می‌باشد و دارای 64/128 گیگابایت حافظه داخلی نیز هست.

Mate 10 پرو

باتری این دستگاه دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر است و از پورت USB Type C با قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. دوربین دوگانه و اصلی Mate 10 که در پشت آن تعبیه شده است بصورت 20 و 23 مگاپیکسل می‌باشد و دوربین جلوی آن نیز 8 مگاپیکسلی می‌باشد. با وجود اینکه این دستگاه بدون حاشیه طراحی شده است و نسبت صفحه به بدنه‌ی آن از آیفون ایکس هم بیشتر است، هواوی سنسور اثر انگشت را حذف نکرده.

براساس گفته‌های شرکت هواوی فبلت‌های جدید دارای رنگ‌بندی متنوعی می‌باشند؛ نسخه اصلی در دو رنگ طلایی و مشکی عرضه خواهد شد و Mate 10 پرو نیز در رنگ‌های خاکستری، طلایی، آبی نفتی و قهوه‌ای موجود خواهد بود. نظر شما چیست؟ کدام رنگ از این دستگاه را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

میتونست قسمت دوربین رو بهتر طراحی کنه. در کل میشه گفت خوبه ولی خاص نیست…

Peiman

رنگ قهوه ایی این گوشی بسیار زشته

Pouya

اصلا کلا قهوه ای رنگیه که برا هر گوشی ای به نظرم زشته چ این چ هر گوشیه دیگه ای اصلا یه جوریه برعکسش مشکی تو همه گوشیا خوشگله به نظرم

ahmad

نوکیا ۸ هم یه رنگ مثل این داره واقعا رنگ افتضاحیه

علی شیخ زاده

رنگ آبی و مشکی رو میپسندم

alex

خیلی قاتی پاتی دارید پوشش میدید و البته فیک و نادرست لازم نیست دوباره مشخصاتو بیان کنید فقط ذکر اون پاراگراف آخری کافی بود یا اصلا این پست رو میتونستید با پست قیمت یه جا بیارید چه میدونم اصلا می تونید تو یه پست با عنوان همه آنچه درباره سری میت 10 هواوی باید بدانید بیان می کردید نمی دونم مدیریتی داره یا نه این سایت یا اصلا اگرم داره میزان سن و تحصیلاتش در جه وضعه با عرض پوزش لطفا بررسی کنید قبلا که از این سایت بازدید می کردم یکی بود بنام صدرا مخملی اتفاقا چند باری هم به هم ایمیل میزدیم اون موقع بهتر بود هم سرعت لود شدن سایت بهتر بود هم پوشش دهی خلاصه و مفید بود الان مجبورم به سایت های همسایه برم که باید ترک عادت کنم نسبت به این سایت که خیلی سخته برام

عارف کمانی

سلام دوست عزیز
آقای مخملی هنوز هم مدیریت سایت ترنجی را بر عهده دارند اما خب نسبت به قبل کمتر پست میزارن و در صحنه هستند
برای بیان ویژگی‌های خاص یک محصول مثل رنگ بندی ، ما باید پست‌های مختلفی بزاریم و وظیفه ما در ترنجی این هست که نسبت به یک موضوع به مردم آگاهی ببخشیم. هوآوی میت 10 هم مانند دیگر پرچمداران ، تحت پوشش ویژه خبری ترنجی قرار داشت و ما در پوشش ویژه خبری ، ریزترین اخبار را بیان می‌کنیم.
از نقایص سایت آگاهیم و در تلاشیم که کیفیت مطالب را بالا ببریم. پوشش خبری هم نسبتا سریع انجام میشه اما خب در خصوص سرعت لود شدن سایت دارید اندکی کم لطفی می‌کنید
خوشحال میشم که متن کامل انتقادات شما رو مطالعه کنم و در برطرف کردن نقایص ، تمام تلاش خودم رو به کار بگیرم
arefkamani!@gmail.com

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی