حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فورد ماستنگ 2018 روش (2018 Roush Ford Mustang) در راه است…

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، خودرو

همواره می‌توان خودروهای ماسل و عضلانی را از پرطرفدارترین نوع خودروها در بین دوست‌داران صنعت خودرو نام برد. خودروی ماستنگ شرکت فورد نیز در این دسته از خودروها است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. با ترنجی همراه باشید…

پیش‌تر تصاویری از مدل 2018 خودروی ماستنگ شرکت فورد دیده شد که نشان از آماده بودن این خودرو برای رونمایی رسمی از آن بود اما از آن‌جا که پیداست تیونرهای بزرگ خودروی دنیا در حال کار بر روی ماستنگ 2018 هستند و این بدین معنی است که به‌زودی انتخاب این خودرو با موتورهای بسیار قدرتمندتر و امکانات بیشتر در دسترس خریداران خواهد بود.

یکی از معروف‌ترین و بهترین شرکت‌های تیونر با نام Roush طبق روال همیشه در حال کار بر روی ماستنگ جدید است که تصویری از آن منتشر کرده است و از آن‌جایی که مشخص است کار بر روی این مدل به پایان رسیده و احتمال بسیار زیاد آن‌را در نمایشگاه خودروی لاس وگاس 2018 (SEMA) در اوایل ماه نوامبر خواهیم دید.

فورد ماستنگ 2018 تیون شده توسط Roush

فورد ماستنگ 2018 تیون شده توسط Roush

اگر در تصویر منتشر شده دقت کنید در جلوپنجره‌ی این خودرو عدد 2 دیده می‌شود که نشان می‌دهد این خودرو از پکیج استیج 2 (RS2) طراحی شده برای ماسنگ جی‌تی استفاده می‌کند که متعلقات فعلی آن شامل تعدادی تغییرات ظاهری و ارتقای سیستم تعلیق است.

شرکت «Roush» اطلاعات زیادی را از این خودرو فاش نکرده است اما با توجه به نسخه‌ی استوک ماستنگ 2018 که از یک موتور 5.0 لیتری با هشت سیلندر وی شکل استفاده می‌کند و بسته‌های سوپرشارژ فعلی این شرکت برای ماستنگ جی‌تی که قدرتی بیش از 700 اسب بخار ارائه می‌دهد، قطعی است که با پکیج‌های این شرکت برای ماستنگ جدید، این خودرو به قدرت بیشتری دست خواهد یافت.

با عرضه‌ی ماستنگ 2018 در نمایشگاه‌ها باید شاهد نسخه‌های تیون شده توسط تیونرهای قدرتمندی همچون هنسی (Hennessey) و سالین (Saleen) باشیم که انتظار می‌رود نسخه‌های بسیار قدرتمندتری نسبت به مدل‌های قبلی این خودرو را در سال 2018 و به لطف تیونرها ببینیم!
نظر شما در مورد فورد ماستنگ 2018 تیون شده توسط روش چیست؟ به‌نظر شما این خودرو در رقابت با رقیبانی همچون کامارو و چلنجر پیروز خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید…

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

شخصا از ماشین های عضلانی خوشم نمیاد نمی تونم باهاشون ارتباط برقرار کنم

Mortazavi

خودرو زیبا و فوق‌العاده ایه ولی بنظر من مدل قبلیش خوشگل تر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...