حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از حالا می‌توانید Galaxy Note 8 را بدون غیر فعال شدن KNOX روت کنید

با غیرفعال شدن KNOX در گوشی های سامسونگ، بسیاری از نرم افزارها مثل نرم افزار S Health از کار خواهند افتاد! این امر موجب می‌شود تا بسیاری از کاربران، از روت کردن گوشی خود دست بردارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یک راه حل برای کاربران گوشی Galaxy Note 8 که از پردازنده Snapdragon 835 استفاده می‌کنند وجود دارد که بتوانند مانع غیر فعال شدن KNOX شوند. ار آنجایی که برای فلش کردن دستگاه خود، نیاز به یک فایل CSC دارید که در دسترس کاربران ایالات متحده است اما سایر کاربران جهان باید آن را از طریق دستگاه خود دریافت کنند.

در پایان این مطلب، لینکی از انجمن XDA قرار داده‌ایم که با مراجعه به آن می‌توانید دستورالعمل های XDA-Developers را بخوانید. هر چند هشدار داده شده است که این امر می‌تواند موجب ایجاد انواع مشکلات شود.

باز هم یادآوری می‌کنیم که این روش برای مدل Exynos کار نمی‌کند. یکی از مشکلات این روش نیز این است که باتری دستگاه فقط تا 80٪ شارژ می‌شود که احتمالا همین امر برای بسیاری از کاربران یک مشکل بزرگ باشد. علاوه بر این، SafetyNet که به عنوان Magisk کار می‌کنند، نیز متوقف خواهد شد. همچنین برخی از کاربران اپراتور AT&T یک سری مشکلات مربوط به تماس صوتی را تجربه کرده اند که راه حلی برای رفع آن وجود دارد.

پ.ن: اگر تمام مطالب نوشته شده این پست را مطالعه کردید و امیدوارید که این روش روی Galaxy S8 تان نیز کار کند، نا امید نشوید چون این روش روت در Galaxy S8 نیز به همین شکل انجام می‌شود (باز هم تکرار می‌کنیم که این روش فقط روی گوشی هایی با پردازنده Snapdragon کار می کند).

لینک دستورالعمل های XDA-Developers

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اس ۷ اج رو که روت کردم بدبخت شدم خیلی اذیتم کرد health از کار افتاد secure folder از کار افتاد و … اگه این خبر درست باشه عالیه

pm2me4love

احمد جان این قظیه روت فقط برای نسخه های اسنپدراگون به این شکل کار میکنه و متاسفانه نسخه های اگزینوس هنوز بعد از روت مشکل از کار افتادن ناکس و بقیه مواردی که گفتی رو داره و بعد از روت باید با این مشکلات دستو پنجه نرم کنن

ahmad

میدونم ولی درسته که اگزینوس برتری های خودشو داره ولی من بدجور دنبال نسخه اسنپ بودم که نشد مجبوری خریدم

mega08

گوشی خودم اس7 فلت نسخه ی اسنپ دراگونه آنلاک شده ی اپراتور ورایزونه آمریکاس. به راحتی روت شد و استفاده میکردم. هدف از روت کردنم. نصب ی سری نرم افزار بود و حذف ی سری از نرم افزار های بی خاصیت خود گوشی. بعد مجددا آنروتش کردم. البته بدون مشکلم نبود گاهو بی گاه آنتن میپرید و وای فای قطعو وصل می شد.
در کل ب کسی پیشنهاد نمیشه هیچ گوشییو روت کنه . مخصوصا کاربران آماتور.
چون کارم نرم افزاره .از این کارا میکنم. میدونم چجوریاس . ولی بعضیا میان پول الکی میدن ک گوشیشون روت شه بعضا رو منصرف میکنم. ولی بعضیا رو نمیشه منصرف کرد. بعد میپرسی چرا میخوای روت کنی . میگن. خیلی امکانات اضافه میشه !!! ینی خودشون نمیدونن که چیه ب چ دردی میخوره . فقط شنیدن .

Sajad

الان رابط کاربری خود گوشیا سرعت و طراحی خیلی خوبی داره. دیگه نیاز به روت مثل چند سال پیش احساس نمیشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98