حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای جدید موبایل هوآوی میت 10 پرو طراحی آن را تایید می‌کند

پرچمدار های جدید هوآوی یعنی سری میت۱۰ قرار است که این هفته معرفی شود. اما قبل از معرفی، شایعاتی از این سری منتشر شده است. ممکن است یکی از اعضای این خانواده میت۱۰ پرو باشد. بر اساس رندر های منتشر شده از ایوان بلس و اکانت @ichangezone در ویبو، میت ۱۰ پرو قرار است به نسبت ۱۸:۹ صفحه نمایش، دوربین دوگانه لایکا و سنسور اثر انگشت در پشت پنل مجهز شود. رندر ها اطلاعاتی از اینکه پنل پشتی میتواند نور را منعکس کند یا نه نمی‌دهند اما شایعات این خبر را تایید میکنند ولی ممکن است که این ویژگی مختص دیگر اعضای این خانواده یعنی میت۱۰ لایت، میت۱۰ معمولی و یا میت۱۰ پورش دیزاین باشد.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

به نظر خوب میاد تو این عکس . ولی خب نمی‌تونه قیمت بالاشو توجیح کنه

Pouya

طراحیش ظاهرا خوبه من کلا با این قسمتی که پشتش دو رنگ متفاوت داره (اون قسمت اطراف دوربینش رنگش یه کم فرق داره با بقیه جاها)کلا مشکل دارم?چه تو این چه پیکسل چه پیکسل ۲ بابا یه دست بزنید دیگع چ کاریه ?ولی در کل طراحیه خوبی داره تا بیاد ببینیم چی میشه

ahmad

منم موافقم پشتش زشته پویا یه سوال داشتم بنظرت اس۸ رو بفروشم نوت ۸ بخرم؟ارزش داره در مقابل هزینه ای که میدم یا همین اس ۸ خوبه

Peiman

احمد جان به نظر من این کارو نکن چون واقعا این یه ذره تفاوت ارزش این همه پول رو نداره .پیشنهاد من اینه که اس۸ رو نگه دار و زمانی ک اس۹ اومد این کارو انجام بده.
باز انتخاب خودته . مارو در جریان بزار

Pouya

سلام احمد داداش نوت ۸
۲۰ در صد صفحش روشن تره
اس پن داره
دوربینش خیلی بهتره
دو گیگ رمش بیشتر
اگه این برتریاش به دردت نمیخوره که نه کلا قیدش رو بزن اما اگه پولیداری یعنی کلا خرپولی?حتما بخر ولی در کل به نظرم برتری های نوت ۸ اونقدر با تفاوت زیاد بهتر نیس که ارزش یه میلیون گرونتر بودنو داشته باشه برا همینه که میگم اگه خرپولی بخر گرچه من جای تو بودم منتظر اس ۹ میموندم چون اون حتما تفاوتش با اس ۸ بیشتره تا تفاوت نوت ۸ با اس ۸ داداش یه سوال شرمنده فضولیه ولی ازش راضی نیستی که میخوای بفروشیش؟مشکلی داره ؟

mostafa67

به نظر گوشیه خولی میاد ، هواوی بهترین کاری که کرد اون رابط کاربریه مزخرفشو عوض کرد الان خیلی عالی شده رابط کاربریش منم دارم وسوسه میشم یکی از گوشیاشو تجربه کنم،جالبه دوستانی که به این سرکت میتازنو میگن گوشیه چینیه و آشغاله همین گوشیه چینی با فروش بالا مشکلاتش هیچوقت اندازه برندهایی مثل سامسونگو اپلو ال جی نبوده ، خودم هم فن الجیم.

ahmad

لینک تعییر رابط کاربری هواوی رو برام بذار من اطلاعی در این مورد ندارم مرسی

mostafa67

سلام دوست عزیز کامنتاتو دنبال میکنم و همیشه هم به عنوان یه فرد بی طرف دیدمت و تعصبی رو برندی نداری رابط جدید هواوی هم مطمئنم دیدی و باز هم باهاش ارتباط برقرار نکردی ولی انصافا خیلی عالی شده از حالت رابط کاربریه مرسومه چینیا خارج شده و بیشتر شبیه رابط اندروید خالص شده و کلی امکانات.
https://damadam.ir/news/نگاهی-به-قابلیت‌های-رابط-کاربری-EMUI-5-1-عکس/10440131
از سایت معروف نذاشتم که ترنجی حذف نکنه.emui6 هم بزودی معرفی میشه.

ahmad

مرسی مصطفی جان ارادت دارم

Sajad

هواووی هم تقریبا هویت مستقل خودشو از نظر طراحی پیدا کرده. از نظر نوآوری هم کم کم داره خودشو پیدا میکنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم