حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش نمایش جدید ایکس باکس وان باعث رفع مشکلات زیادی می‌شود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایکس باکس، مایکروسافت

همان طور که می‌دانید مایکروسافت هر ماه بروزرسانی‌های خسته کننده ولی مفیدی را برای کاربران حلقه بتا و آلفا ایکس باکس وان عرضه می‌کند که تغییراتی را انجام می‌دهند. در این بروزرسانی جدید شاهد رفع مشکلات و اصلاحاتی هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حلقه‌های بتا و آلفا هم اکنون به آخرین بروزرسانی دسترسی پیدا کرده‌اند، در این بروزرسانی شاهد اطلاحات و بهبود زیادی در بازی‌ها، برنامه‌ها، چت، راهنما ، ضبط کننده بازی و خیلی چیزهای دیگر بوده‌ایم. بسیاری از اصلاحات برای هر دو دسته یکی بوده‌اند و هدف از ساخت نسخه پیش نمایش برای حل مشکلات برای کاربران اصلی است.

برای مثال در نسخه بتایی که برای کاربران این دسته عرضه می‌شود شرکت عیب یابی می‌کند که مشکلی نباشد و کاربران با گزارش تمام خطاها و اشکالات کمک می‌کنند تا نسخه اصلی بدون هیچ مشکلی ساخته شود.

اگر شما یک اینسایر ایکس باکس وان هستید هم اکنون این بروزرسانی در دسترس شما است. فقط باید به طور دستی به تنظیمات کلی / سیستم / بروزرسانی به صورت دستی بروید و جدیدترین نسخه را دریافت و نصب کنید.

نظر شما درمورد بروزرسانی‌های پی در پی مایکروسافت برای کاربران اینسایدر ایکس باکس وان چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور