حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل تایید کرد که صدها اموجی جدید به iOS 11.1 اضافه خواهد شد

اگر شخصی هستید که دوست دارید با استفاده از اموجی های مختلف چت کنید باید به شما بگوییم که شرکت اپل تایید کرده است که صد ها اموجی جدید به iOS 11.1 اضافه خواهد‌شد. انتظار می‌رود بروزرسانی iOS 11.1 یک بروزرسانی عمده و بزرگ باشد اما زمان انتشار دقیق این آپدیت اعلام نشده‌است در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق گفته اپل اموجی های جدید همه جزییات را شناسایی کرده واز کاراکترهای تایید شده در یونی کد 10 هستند که با آن سازگار خواهند بود. اموجی های جدید در iOS 11.1 شامل اموجی هایی هستند که در روز جهانی اموجی معرفی شدند که می‌توان به اموجی زامبی ، عروس دریایی و مواد غذایی همانند نارگیل و ساندویچ اشاره کرد. هم چنین در بین این اموجی ها ژست حرکتی جمله دوستت دارم نیز دیده می شود.

انتظار می‌رود اموجی های گفته شده برای توسعه دهندگان و کسانی که بخشی از بتای عمومی هستند هفته آینده منتشر شود اما برای عموم کاربران زمان دقیقی برای انتشار این آپدیت اعلام نشده است اما احتمال می رود این آپدیت همزمان با روز عرضه آیفون ایکس ( 10 ) به صورت رسمی منتشر شود که برابر با 3 نوامبر ( 12 ابان ) خواهد‌بود.

همچنین این آپدیت باید مشکلات را رفع کند و بهبود هایی را نیز در سیستم عامل اعمال کند. با اینکه اپل در چند روز گذشته دو آپدیت برای رفع مشکلات مختلف و بهبود برای دستگاه های خود منتشر کرده‌است اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که مورد توجه کاربران است که می‌توان به یکی از آنها که  عمر باتری است اشاره کرد که امیدوار هستیم این مشکل در iOS 11.1 حل شود.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

با توجه به سابقه اپل در بروزرسانی تا حد زیادی میشه پیشبینی کرد که مشکلات زیادی با این بروزرسانی حل بشه

Peiman

آخه ایموجی باید کاربرد داشته باشه. تو اون تصویر بالا فکر نمیکنم هیچ کدومشون کاربرد داشته باشند . حداقل برای من

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم