حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه‌ ویدیویی کوتاه میان پیکسل 2 ایکس‌ال و گلکسی نوت 8

در حالی که هنوز چیزی از رویداد کمپانی گوگل و رونمایی از نسل جدید گوشی‌های هوشمند پیکسل نگذشته است، قصد داریم تا فبلت قدرتمند پیکسل 2 ایکس‌ال را به چالش کشیده و با یکی از برترین‌های این صنعت یعنی گلکسی نوت 8 مقایسه کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوگل پیکسل 2 ایکس‌ال از نمایشگر 6 اینچی P-OLED با رزولوشن 2880 در 1440 بهره برده و Corning Gorilla Glass 5 نیز وظیفه محافظت از آن را بر عهده گرفته است. این دستگاه که به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 ساخت شرکت کوالکام به همراه 4 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است، به طور پیشفرض اندروید نسخه 8 اوریو را اجرا کرده تا به عنوان نماینده گوگل عملکردی روان و بدون نقص را از خود به نمایش بگذارد. همچنین این محصول از دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند تا به لطف نرم‌افزار قدرتمندش در این بخش از رقبا پیشی بگیرد.

در طرف مقابل گلکسی نوت 8 قرار دارد که با صفحه‌نمایش 6.3 اینچی بی‌انتهایش آمده تا به یکی از عظیم‌ترین‌ها در بین گوشی‌های هوشمند بدل شود. این پرچمدار کره‌ای از پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 8895 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم مزین شده است و به صورت پیشفرض از اندروید 7.1.1 نوقا بهره می‌برد. همچنین سامسونگ دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی را برای کهکشانی غول پیکرش برگزیده است تا با امکانات نرم‌افزاری گسترده‌اش، تجربه‌ای شگفت انگیز را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

برای مشاهده تفاوت‌های میان این دو محصول، شما را به تماشای این مقایسه ویدیویی کوتاه دعوت می‌کنیم:

[aparat id=”Kht6n”]

با توجه به برچسب قیمتی مشابه، شما کدام فبلت را بر می‌گزینید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

تنها برتری پیکسل فیلمبرداریشه و تا این لحظه که هنوز پیکسل ها بررسی نشدن در بقیه زمینه ها برتری مطلق با نوت ۸ هست بدون شک

Peiman

اسپیکر رو فراموش کردی . پیکسل ها هنوز بررسی نشدند .بهتر بود از کلمه مطلق استفاده نمیکردی

ahmad

منم همینو گفتم دیگه. گفتم با این اطلاعاتی که داریم فعلا برتری مطلق به جز دوربین با نوت ۸ هست

Peiman

خب منم به اسپیکر اشاره کردم . در دوربین و اسپیکر پیکسل ها برترند

ahmad

آقا یاشار صفحه مقایسه ویدیویی پیکسل با الجی وی۳۰مشکل داره لطفا برطرفش کنید وارد صفحه مورد نظر نمیشه

Sajad

به نظر من طراحی پیکسل چنگی به دل نمیزنه. در واقع فقط آپدیت های منظم و پشتیبانی طولانی تر میتونه یه عده رو ترغیب به خریدش کنه.

BENI.chalton

قطعا نوت 8 رو، چون سری نوت های سامسونگ پدر فبلات ها هست و تکنولوژی که تو سری نوت های سامسونگ هست رو تو هیچ گوشی پیدا نمیکنی، بهترین دوربین،بهترین صفحه نمایش دنیای موبایل،بهینه ترین پردازنده اگزینوس،دریایی از امکانات و و خیلی چیز های دیگه که نوت 8 داراست،نوت هشت گوشی از اینده هست.

Yas

من قطعا نوت٨رو انتخاب ميكنم
كيفيت صفحه نمايش
دوربينشم در حد همون پيكسل هست
طراحيشم بيشتر ميپسندم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا