حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی از گوشی نوا 2ای (Huawei Nova 2i) با 4 دوربین به صورت رسمی رونمایی کرد

هواوی یکی از بهترین شرکت‌های فناوری در زمینه ساخت تلفن‌همراه است که چند سالی می‌باشد با ارائه گوشی‌های با کیفیت و قیمتی مناسب بیشتر بازار جهان را در دست دارد. این کمپانی به تازگی از تلفن‌همراه هواوی میت 10 لایت با 4 دوربین رونمایی کرده بود اما ظاهرا این پایان کار برای گوشی‌های 4 دوربینه شرکت هواوی نبوده و این شرکت به تازگی از گوشی جدیدی با نام هواوی نوا 2‌ای به صورت رسمی رونمایی کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اول از همه باید با دوربین‌های هیجانی این گوشی هوشمند شروع کنیم. این دستگاه به یک دوربین دوگانه در قسمت پشت و یک دوربین دوگانه در پنل جلویی مجهز شده است. دو سنسور از 4 سنسور دوربین این گوشی کیفیتی 2 مگاپیکسلی دارند و بعد از این مورد، هواوی برای دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 16 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی یک سنسور 13 مگاپیکسلی قرار داده است.

جالب است بدانید که دوربین جلوی این دستگاه قادر به ثبت تصاویر پرتره و بوکه را دارد. همچنین زاویه باز 120 درجه دارد و به شما برای ثبت تصاویر عریض کمک زیادی می‌کند.

اگر بخواهیم درمورد مابقی موارد این دستگاه صبحت کنیم باید از صفحه نمایش آن شروع کنیم. همانند میت 10 لایت، این گوشی نیز از یک صفحه نمایش با نسبت تصویر 18:9 استفاده کرده است. همچنین این صفحه نمایش ابعادی 5.9 اینچی دارد و رزولوشنی 1080×2160 برای آن در نظر گرفته شده است. در پنل جلویی این دستگاه به غیر از صفحه نمایش، لوگوی هواوی و دوربین دوگانه سلفی به همراه سنسور و فلش قرار گرفته است و خبری از سنسور اثر انگشت در پنل جلویی نیست. با تمام این موارد نسبت تصویر به بدنه این تلفن‌همراه، 83 درصد می‌باشد.

درمورد پردازنده این دستگاه نمی‌توان نظر خاصی داد به دلیل اینکه این همان پردازنده استفاده شده در نوا 2 پلاس می‌باشد. پردازنده کایرین 659 این دستگاه به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت، عملکردی مشابه نوا 2 پلاس را برای شما به ارمغان خواهند آورد. یک باتری 3340 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی قطعات این گوشی در نظر گرفته شده است که با استفاده عادی به طور حتم تا 2 روز نباید نگرانی از بابت شارژ دستگاه داشته باشید.

بلوتوث 4.2 در کنار باند 2.4 گیگاهرتزی وای‌فای از دیگر موارد سخت افزاری این موبایل می‌باشند.

به بخش نرم‌افزار که برویم، این گوشی میزبان رابط کاربری EMUI 5.1 بر پایه اندروید 7.0 می‌باشد.

هنوز اطلاعاتی درمورد زمان عرضه و قیمت این موبایل منتشر نشده است اما این تلفن‌همراه در سه رنگ : Aurora Blue، Graphite Black و Prestige Gold عرضه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خدا همه ی مریضارو شفا بده این چیه آخه

علی شیخ زاده

برای دوست داران عکاسی خیلی خوبه

mTAAHAAm

چقدر نوآ معرفی شده

Peiman

کسی فرق این گوشی های هواوی رو متوجه شد به منم بگه. قشنگ یه گوشی رو سه بار معرفی میکنه با اسم های مختلف

Mortazavi

دوربین هیجانی؟!!!
الان این دوربین چه هیجانی داره جز گرفتن عکس بوکه؟
نمیگم دوربین دوگانه بده اتفاقا دوسش دارم ولی اون چیزی که مهم تر کیفیت دوربین هست.
متأسفانه شرکت ها بلدند چجوری مردم رو گول بزنند، یه زمانی مگاپیکسل رو زیاد می کردند حالا تعداد لنز رو.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji