حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از هر چهار دستگاه آی او اسی، یک دستگاه در حال اجرای آی او اس 11 است

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، اخبار، اسمارت‌فون

به تازگی شرکت اپل به‌روزرسانی سیستم عامل آی او اس خود را برای طیف وسیعی از دستگاه‌های خود منتشر کرد که در هفته‌ی اول انتشار استقبال خوبی از آن شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

نوزدهم سپتامبر روزی بود که شرکت اپل سیستم عامل آی او اس نسخه‌ی 11 را برای دارندگان تمام دستگاه‌های واجد شرایط ارسال کرد. از آن روز تقریباً یک هفته می‌گذرد. اطلاعاتی که تحت یک نمودار از شرکت Mixpanel منتشر شده است نشان می‌دهد 26 درصد کاربران دیوایس‌های آی او اسی شرکت اپل، دستگاه خود را به این نسخه به‌روزرسانی کرده اند.

این اخبار نشان می‌دهد که نرخ پذیرش آی او اس 11 در روزهای ابتدایی خود کمتر از آی او اس 10 است. چرا که سال گذشته با انتشار آی او اس 10 توسط اپل شاهد نصب آن بر روی 37 درصد از کل دستگاه‌های واجد شرایط در 6 روز اول انتشار بودیم.

نمودار نرخ پذیرش سیستم عامل آی او اس در روزهای ابتدایی

آی او اس 11 پس از 24 ساعت از انتشار خود بر روی 12 درصد دستگاه‌ها نصب شده بود و این روند در روز‌های آینده به 2 تا 3 درصد در روز کاهش یافت و تا به امروز 26.57 درصد دستگاه‌ها از آی او اس 11 استفاده می‌کنند.

پس از گذشت چند روز از انتشار این سیستم عامل باگ‌هایی درون آن یافت شد که امروز شرکت اپل به‌روزرسانی‌ای تحت نسخه‌ی 11.0.1 مبنی بر رفع باگ‌ها برای دستگاه‌های خود منتشر کرد.

لازم به ذکر است که اطلاعات این گزارش با توجه به نتایج بدست آمده توسط شرکت Mixpanel نوشته شده است، لذا ممکن است صد در صد دقیق نباشد. بنابراین زمانی که شرکت اپل نتایج رسمی را ارائه دهد این موضوع را نیز خواهیم فهمید.

آیا آی او اس 11 را روی دستگاه خود نصب کرده‌اید؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

پشتیباتی عالی اپل

Peiman

واقعا پشتیبانیش حرف نداره. اصلی ترین دلیل من هم به خاطر کوچ به ios همینه

Mortazavi

ای کاش اندروید هم مثل ios پس از معرفی واسه همه دستگاه ها میومد نه اینکه بعضی میانرده ها بعد از یک سال آپدیت بشند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...