حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حساب‌های کاربری نینتندو اکنون می‌توانند با کد دو عاملی ایمن شوند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ترنجی، نینتندو


افرادی که دارای حساب کاربری نینتندو می‌باشند اکنون باید خوشحال باشند، زیرا این شرکت یک بخش امنیتی دیگر برای حساب‌های آنلاین خود طراحی کرده است و در نهایت کد دو عاملی را برای حساب‌های نینتندو فعال کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با این حال، کاربران می‌توانند اطمینان داشته باشند که امکان دسترسی غیرمجاز و استفاده از حساب‌های کاربری آن‌ها غیر ممکن می‌باشد.

افرادی که دارای حساب کاربری نینتندو می‌باشند اکنون می‌توانند برای احراز هویت خود یک لایه‌ی امنیتی دیگر به حساب‌هایشان بیافزایند و امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهند. در ابتدا از آن‌ها خواسته می‌شود که Google Authenticator را برای کد قبل از ورود به سیستم دانلود کنند. کسانی که این قابلیت را فعال می‌کنند، وقتی که می‌خواهند وارد حساب کاربری نینتندو خود شوند باید یک کد شش رقمی ساخته شده توسط برنامه‌ی گوگل را وارد نمایند تا امکان دسترسی به حساب برایشان فراهم گردد.

این قابلیت زمانی افزوده شد که کمپانی نینتندو کد اعتبار دو عاملی را به حساب‌های کاربری آنلاین خود اضافه کرد. این لایه‌ی امنیتی دوم ورود از طریق ایمیل یا شماره موبایل را تایید می‌کند. این موضوع درحالی است که همانند روش امنیتی قبلی هیچ امکانی وجود ندارد که امنیت حساب کاربری شما تهدید شود و بهتر است که این قابلیت امنیت کد دوعاملی را برای حساب خود، هم اکنون فعال نمایید.

کمپانی سونی این قابلیت را سال گذشته برای پلی استیشن‌های خود فعال کرد و مایکروسافت نیز در سال 2014 این امکان را به کنسول‌های بازی خود افزود. شرکت Steam نیز سیستم Authenticator موبایل را در سال 2015 راه‌اندازی کرد. بنابراین، نینتندو قطعا دیرتر از این کمپانی‌ها دست به انجام این کار زده است ولی همانطور می‌گویند، بهتر از هیچی است.

 

آیا شما نیز درمورد امنیت حساب کاربری خود نگران بودید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h