حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

علامت تجاری کمپانی HMD ؛ MEET TARMO

کمپانی HMD Global علامت تجاری TARMO را برای استفاده در بازار تلفن‌های همراه و تکنولوژی انتخاب کرده و قرار است با این نام به تجارت در این حوزه‌ها بپردازد. کمپانی HMD سال گذشته در تاریخ 15 سپتامبر نام تجاری TARMO را به طور دقیق معرفی و اعلام کرد. در واقع، این علامت تجاری توسط شرکت حقوقی BERGGREN OY ثبت شد و در تاریخ 18 سپتامبر به طور رسمی به نام کمپانی HMD منتقل شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ما نیز در مورد TARMO اطلاعات زیادی نداریم به جز صنایع و دسته‌بندی آن‌ها که قرار است با این علامت تجاری عرضه گردند و عبارتند از:

  • تلفن‌‍‌های همراه؛ لوازم مورد نیاز برای تلفن‌های همراه؛ قاب‌های تلفن همراه؛ باتری تلفن‌های همراه؛ شارژرهای تلفن همراه؛ نرم‌افزارها و برنامه‌های کاربردی برای گوشی‌های هوشمند؛ محافظ‌های تبلت‌ها؛ تبلت؛ نرم‌ افزارهای تبلت؛ کیف‌های محافظ تبلت؛ هدست‌ها و هدفون‌های بی‌سیم.
  • خدمات خرده فروشی در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند؛ خدمات تجارت الکترونیک، یعنی ارائه‌ی اطلاعات در مورد محصولات از طریق شبکه‌های مخابراتی برای اهداف تبلیغاتی و فروش.
  • خدمات تلفن و تلفن همراه؛ خدمات ارتباطی تلفن‌های همراه.
  • طراحی تلفن‌های همراه؛ اجاره‌ی نرم‌افزار؛ طراحی نرم‌افزارهای کامپیوتری.

TARMO در فنلاند یک نام قدیمی مردانه می باشد و همچنین اگر این نام را در ویکی پدیا جستجو کنید، نام یک کشتی فنلاندی که راه به شما نشان می‌دهد که به شوروی فرخته شده است و همچنین نام برند یک یخچال فریزر ساخته شده در سال 1907 می‌باشد. موضوع جالب‌تر اینکه TARMO در زبان فنلاندی مترادف با “انرژی” می‌باشد.

همانطور که گفته شد، اطلاعات زیادی در این مورد در دست نیست جز اینکه قصد دارد از این علامت تجاری در صنایع استفاده نماید. همچنین می‌تواند یک نام جدید برای مجموعه‌ی گوشی‌های هوشمند و یا مجموعه‌ی لوازم جانبی و یا نرم‌افزار و یا برخی از خدمات و تکنولوژی‌های جدید باشد. این علامت تجاری براساس نام یک یخچال قدیمی به نام TARMO نام‌گذاری شده است درست مانند نام گوشی‌های پرچمدار برندهای مختلف که از نام خود کمپانی و یا یک نام قدیمی به عنوان سمبل کمپانی‌ها انتخاب شده است.

 

به نظر شما چرا HMD Global چنین برند تجاری را انتخاب کرده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

یعنی ممکن برند گوشی های نوکیا تارمو بشه؟
مثل اکسپریا و گلکسی مثلاً tarmo z1

عارف کمانی

شاید هم روزی چنین خانواده ای رو در موبایل‌های نوکیا ببینیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h