حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در آپديت های بعدی iOS 11 ژست تاچ سه بعدى براى باز كردن مالتى تسكينگ باز خواهد گشت

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | iOS، اپل، اخبار، اسمارت‌فون، ترنجی، سیستم عامل

یکی از ژست های حرکتی تاچ سه بعدی که اپل به دلیل مشکلات فنی آن را در iOS 11 حذف کرده‌است، درآپدیت های بعدی این سیستم عامل اضافه خواهد‌شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.ژست حذف شده به کاربران آیفون اجازه می داد تا در سریع ترین زمان ممکن برنامه های باز در مالتی تسکینگ را مشاهده و بین آنها سوییچ کنند. کاربر برای این کار به سادگی بر روی سمت چپ صفحه نمایش فشار داده و دست خود را با سمت راست کشیده و رها میکرد تا برنامه های باز را مشاهده‌کند، آن ها را در صورت تمایل ببند یا وارد برنامه ها شود.

این اطلاعات در ایمیل فرستاده‌شده توسط معاون ارشد مهندسی نرم افزار اپل Craig Federighi کشف شده‌است. در این ایمیل معاون ارشد به سوال یکی از کاربران پاسخ داد که از او سوال کرده‌بود که آیا امکان دارد این ژست حرکتی بازهم به iOS 11 راه پیدا کند ؟ Federighi در این ایمیل پاسخ داده‌است که در آپدیت های بعدی سیستم عامل iOS 11 این قابلیت دوباره باز خواهد‌گشت.

در حال حاضر شما در سیستم عامل iOS 11 می توانید با دوبار ضربه زدن به دکمه خانه به برنامه های باز در مالتی تسکینگ دست پیدا کنید اما در مورد آیفون ایکس ( 10 ) که دکمه خانه ندارد شما می‌توانید از پایین موبایل با بالا سوایپ کرده وبه برنامه های باز و مالتی تسکینگ دسترسی پیدا کنید.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما

عمدا این ویژگی رو‌ حذف‌ کردن تا کشیدن از پایین به بالا توی ایفون ۱۰ بیشتر توی چشم بیاد.
وقتی به اندازه ی کافی تبلیغ شد ، برش میگردونن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم