حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی: منتظر عرضه نسخه 32 گیگابایتی شیائومی می میکس 2 باشید

شیائومی یکی از موفق‌ترین برند‌های چینی است که تا به الان محصولات بسیار با کیفیتی را از هر نوع وارد بازار‌های جهانی کرده است. یکی از تلفن‌های همراه کمپانی شیائومی، می میکس بود که با حاشیه‌های بسیار کم خود انقلاب عظیمی را در صنعت موبایل به راه انداخت. بعد از گذشت یک سال این کمپانی اقدام به رونمایی نسخه دوم این تلفن‌همراه با نام می‌میکس 2 کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

می‌میکس 2 نسخه بروزشده می‌میکس است که با مشخصاتی بروز و قدرتمند درحال رقابت با پرچمداران دیگر کمپانی‌های صنعت موبایل است. همانطور که می‌دانید می‌میکس در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی وارد بازار شده بود اما به تازگی کمپانی شیائومی به صورت رسمی عرضه نسخه 32 گیگابایتی این گوشی را نیز تایید کرده است و به زودی ما باید شاهد عرضه این نسخه نیز باشیم.

نسخه 32 گیگابایتی می‌میکس 2 از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند و با قیمتی حدود 200 دلار موجود خواهد شد. بنابراین ازین به بعد باید شاهد حضور سه نسخه 32،64 و 128 گیگابایتی از می‌میکس 2 باشیم.

همانطور که می‌دانید می‌میکس 2 از پردازنده اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند که با توجه به کمبود 1000 میلی آمپری باتری بهینه‌تر از نسخه قبلی خود است. این مورد را هم می‌توان به دلیل حضور پردازنده بهینه و 10 نانومتری اسنپدراگون 835 دانست و از طرفی دیگر کوچکتر شدن ابعاد صفحه نیز یکی از دلایل بهبود عملکرد باتری این دستگاه بوده است.

لازم به ذکر است بگوییم نسخه 32 گیگابایتی می‌میکس 2 از روز 20 سپتامبر موجود خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا 32 گیگابایت حافظه داخلی در سال 2017 با وجود اپ‌های فراوان برای اندروید کافی است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

200 دلار. ?

Peiman

بریم چندتا بخریم???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji