حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر واقعی دیگری از هواوی جی 10 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | مطالب ترنجی

هواوی جی 10 چند روزی است که به صورت پشت سر هم تصاویر و اطلاعات آن درحال درز کردن می‌باشد و ظاهرا هواوی در روز رونمایی این گوشی( 22 سپتامبر) تنها می‌خواهد این گوشی را معرفی کند و تمامی اطلاعات آن قبل از روز رونمایی فاش خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امروز نیز مثل همیشه تصاویری از این گوشی منتشر شده است با این تفاوت که اینبار تصاویر بسیار واضح هستند. همانطور که می‌دانید چند روز پیش این گوشی تاییدیه خود را از تنا دریافت کرد و هواوی یک قدم به روز رونمایی این گوشی نزدیک تر شد. اینطور که گفته شده است اسم این گوشی در بازارهای چین “Maimang 6” خواهد بود و در عرضه جهانی این گوشی با اسم “G10” شناخته خواهد شد.

باید درمورد تصویر منتشر شده امروز نظری بدهیم و آن این است که واقعا طبق تصاویر کیفیت ساخت این گوشی عالی خواهد بود. طراحی زیبا و حاشیه‌های جلوی صفحه نمایش کم هستند. با توجه به اینکه این یک گوشی میان‌رده هست و از همچین حاشیه کمی برخودار هست واقعا باید کار هواوی رو ستود. گرچه کمپانی‌های دیگری مثل الجی نیز حاشیه‌های کم را به گوشی‌های میان‌رده خود آورده است. اینطور که در تصاویر به نظر می‌رسد هواوی برای ساخت این گوشی از فلز استفاده کرده و ظاهری لوکس را به گوشی نیز افزوده است. چینش دوربین دوگانه این گوشی همانند گوشی هواوی میت 9 است. البته به احتمال زیاد هواوی این طراحی را در گوشی پرچمدار خود که ماه بعد عرضه می‌شود نیز استفاده کند و از هم اکنون درحال تست ظاهر آن برای سلایق مردم می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

با پشتش کنار نمیام

ahmad

از سیاست این شرکتای چینی سر در نمیارم

Peiman

احمد جان سیاست خاصی ندارند.به این صورت ک ببینند بقیه شرکت ها چکار میکنند بعد برن کپی کنند با قیمت پایین تر عرضه کنند. به همین سادگی

ahmad

کپی کنن و بعد ادعا کنن نو اوری دارن و بعد بیان خودشونو با بزرگان مقایسه کنن هوواوی هنوزم معتقده کراین ۹۶۰ از ای ۱۰ اپل برتره خخخ

علی شیخ زاده

میشه بگید این گوشی کجاش کپی هست؟
درضمن بیشترین هزینه تحقیق و توسعه بین برند ها رو هواوی داره یک مقدار واقع بین بودن بد نیست

Peiman

منظور من این گوشی نبود. کلا گفتم

علی شیخ زاده

باید گوشه های نمایشگر رو هم جهت با گوشه های شاسی گرد میکرد الان این جوری شبیه سری جی قدیمی شده

Peiman

پنل جلوش ک مشکیه قابل تحمل تره.

Morimf

انصافا خوشگله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji