حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، هم‌اکنون برای پیش‌فروش دردسترس قرار گرفت

کمپانی اپل، این هفته، از سه گوشی جدید خود پرده‌برداری کرد که هم‌اکنون دو گوشی از گوشی‌های معرفی شده، در لیست پیش‌فروش قرار دارند. آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به طور همزمان در 29 کشور و منطقه‌ی جهان، برای پیش‌فروش در دسترس عموم قرار گرفتند (موج اول). در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر قبل از معرفی این گوشی‌ها، اخبار را دنبال کرده باشید، خواهید دید که بسیاری از طرفداران این کمپانی حتی قبل از معرفی این سه برادر، گوشی‌های آیفون قبلی خود را فروخته و منتظر شروع پیش‌فروش این گوشی‌ها بودند!. با این اوصاف، قطعا فروش اپل نیز در این مدت زمان آغاز پیش‌فروش تا زمان عرضه‌ی مستقیم، بسیار بالا خواهد بود.

کمپانی اپل، پیش سفارشات را از طریق وبسایت Apple.com و همچنین از طریق فروشگاه‌های Apple Store دریافت می‌کند. برخی ازخرده فروشی‌ها مانند Best Buy، Verizon، AT&T، Sprint و T-Mobile نیز سفارشات پیش‌فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را نیز دریافت می‌کنند. عرضه‌ی گوشی‌های پیش‌فروش شده از روز جمعه، 22سپتامبر، آغاز خواهد شد.

موج اول شامل کشورهای استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، چین، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، لوکزامبورگ، مکزیک، هلند، نیوزیلند، نروژ، پرتغال، پورتوریکو، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایوان، امارات متحده عربی، انگلستان، جزایر ویرجین آمریکا و ایالات متحده آمریکا می‌شود.

قیمت آیفون 8 از $699/€799/£699 آغاز می‌شود در حالی که قیمت آیفون 8 پلاس از $799/€909/£799 آغاز می‌گردد.

پیش‌فروش آیفون ایکس (آیفون 10) نیز از 27 اکتبر آغاز شده و عرضه‌ی مستقیم آن از 3 نوامبر صورت خواهد گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بنا به گزارش های اولیه پیش فروشش خوب بوده سهام اپل هم امروز کشید بالا

Peiman

پیش بینی ها کاملا بر عکس شد

ahmad

هنوز مشخص نیس باید منتطر موند تازه از امروز پیش فروش شروع شده

علی شیخ زاده

با وجود ایفون 10 معلومه استقبال از ایفون 8 اونجور که سالای قبل بوده نیست همه نگاها سمت ایفون 10 هست حتی اونایی که پول خریدشو ندارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h