حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به هزینه‌ی تعمیر آیفون‌های مختلف

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، برندهای مطرح فناوری

اپل همواره برای آیفون‌های خود قیمت بالایی را در نظر می‌گیرد اما با این حال باز هم افراد زیادی هستند که مشتاقانه این گوشی را خریداری می‌کنند. برای مثال ارزان‌ترین مدل آیفون 8 امسال 699 دلار قیمت گذاری شده است و افزایش 50 دلاری را نسبت به سال گذشته داشته است (البته میزان حافظه هم تغییر کرده است). در ادامه قصد داریم به قیمت تعمیرات در این دست گوشی‌ها بپردازیم پس با ترنجی همراه باشید.

باتوجه به لیستی که اپل منتشر کرده است، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم که برای آیفون خود یک کیف یا قاب خریداری کنید تا هنگام ضربات شدید از آن محافظت کند. در غیر این صورت زمانی که گوشی از دست‌تان می‌افتد یا به هر علت دیگری آسیب می‌بیند، ناچار هستید هزینه‌ی زیادی را بپردازید.

قیمت و هزینه تعمیر

تصویر بالا مربوط به هزینه‌هایی است که برای تعمیر آیفون (شکستن صفحه یا دیگر مشکلات) بایستی بپردازید؛ همان‌طور که مشاهده می‌کنید در صورتی که صفحه آی دیوایس شما بشکند، بین 129 تا 169 دلار باید هزینه کنید. (بسته به مدل دستگاه) برای دیگر تعمیرات هم بطور متوسط لازم است بین 269 تا 399 دلار پرداخت کنید.

شکستن صفحه نمایش آیفون 5s

با این حساب لازم است شدیدا حواستان را جمع کنید تا آسیبی به آیفون گران قیمت‌تان وارد نشود در غیر این صورت هزینه‌ی زیادی را متحمل خواهید شد. نظر شما درباره‌ی این قیمت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خوبی اپل؟

Peiman

باز خوبه خودش تعمیر میکنه گند نمیره توش. من صفحه‌نمایش گوشیم سوخت تعمیر شد ولی اصلا با قبلیش قابل مقایسه نیست

علی شیخ زاده

تعویض صفحه نمایش یه گوشی مثل ایفون اس ای یا ایفون قدیمی مثل ایفون 6 چرا باید انقد هزینه بر باشه؟ ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی