حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگرهای جدید سری Z کمپانی HP معرفی شدند؛ طراحی‌شده برای تمام مصارف!

شرکت معروف HP از گذشته تا به حال به فکر تمام کاربران بوده و همه ی محصولات خود را در رده مبتدی تا حرفه‌ای عرضه می‌کند، این قضیه درمورد نمایشگرهای جدید این شرکت هم انجام شده است. در ادامه معرفی نمایشگرهای جدید شرکت HP با ترنجی همراه باشید.

امروز HP نمایشگرهای سری Z خود را متناسب برای تمام کارها در سه رده و 7 صفحه نمایش معرفی کرد. اول از نمایشگر منحنی این شرکت شروع خواهیم کرد.

HP Z38C 4K Ultra Wide Monitor

Image result for HP Z38C

نمایشگر 38 اینچی منحنی این شرکت از خمیدگی 2300R یا شعای انحنای 2300 میلی متر بهره می‌برد که کمی کمتر از 1800R است، برای مثال چشم انسال دارای شعاع انحنای 1000 میلی متر است. در Z83C از پنلی با فناوری IPS استفاده شده که از رنگ‌های فوق‌العاده غنی و درخشان با زاویه دید گسترده برخوردار است، برای درک رنگ این صفحه نمایش باید آن را در کنار پنل‌های قدیمی TN قرار داد تا از رنگ‌های این صفحه نمایش لذت ببرید. HP در مورد این نمایشگر گفته است که پنل آن از 111 پیکسل در هر اینچ برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر منحنی می‌توان به یک درگاه USB 3.1 Gen1 Type-C اشاره کرد که می‌تواند تلفن هوشمند شما را شارژ کند، همچنین حاشیه اطراف بسیار کم بوده و وضوح صفحه این نمایشگر الترا اچ دی با روشنایی 300 نیت است. در ادامه می‌توانید مشخصات کامل این نمایشگر را مشاهده کنید.

HP Z “N G2” HD Wide Monitor

HP Z Displays

چهار نمایشگر با مدل N وجود دارد، Z23n و Z22n بر اساس اندازه نام گذاری شده‌اند و ورودی‌ها، خروجی، سطح روشنایی و وضوح آن‌ها کاملا مانند هم است. مدل Z24n دارای نسبت صفحه نمایش 16 به 10 است و همچنین از روشنایی بیشتر و درگاه Type-C پشتیبانی می‌کند. Z27n هم همان طور که از اسمش مشخص است یک نمایشگر 27 اینچی بوده و بر خلاف مدل‌های قبل از وضوح QHD با روشنایی بیشتر بهره می‌برد، باقی اتصالات هم مانند مدل 24 اینچی است.

مانند مدل منحنی در این چهار نمایشگر هم از پنلی با فناوری IPS استفاده شده که رنگ‌های غنی و درخشانی دارد و زاویه دیدشان 178 درجه می‌باشد. در ادامه می‌توانید مشخصات کامل این نمایشگرها را مشاهده کنید.

HP Z “G2” HD Monitor With VGA

HP Z Displays

دو نمایشگر Z24nf و Z24i مانند مدل 24 اینچی گروه قبل هستند ولی درگاه VGA جایگزین DVI-D شده است و هیچ درگاه صوتی و USB 3.1 Gen1 Type-C در آن‌ها وجود ندارد و فقط دو پورت USB 3.1 Gen1 Type-A قرار گرفته است. صفحه نمایش این دو نمایشگر دارای همان وضوح و کنتراست قبلی است ولی Z24nf دارای نسبت 16:9 بوده و از روشنایی کمتری (250 نیت نسبت به 300 نیت در مدل n) برخوردار است. مدل Z24i هم کاملا مانند Z24n است و فقط درگاه‌های کمتری دارد. در ادامه می‌توانید مشخصات کامل این دو نمایشگر را مشاهده کنید.

شرکت HP در مورد نمایشگرهای جدید خود این گونه گفت:

“به شدت تمام نمایشگرهای سری Z را آزمایش می‌کنیم تا از طول عمر آن‌ها اطمینان حاصل نماییم و تمامی این نمایشگرها با ضمانت HP Zero عرضه می‌شوند که حتی اگر یک پیکسل در صفحه نمایش دچار مشکلی شود ما نمایشگر جدیدی را جایگزین می‌کنیم.”

نظر شما درمورد نمایشگرهای سری Z شرکت HP چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور