حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسبت تصویر به بدنه آیفون X مشخص شد

به دنیای نبود حاشیه خوش آمدید. امروزه بیشتر گوشی‌های هوشمند همگی از صفحه نمایش بدون حاشیه برخوردار هستند که جلوه زیبایی به دستگاه داده است. مخصوصا در زمان تماشای محتوای چند رسانه‌ای دیگر خبری از بخش‌های خالی و پوچ خبری نیست و صفحه نمایش تمام پنل جلویی گوشی را  به تصرف خود درآورده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که می‌دانید آیفون ایکس، الجی وی 30 و شیائومی می میکس 2 از جمله گوشی‌هایی هستند از از نسبت تصویر بالایی برخودراند و این نسبت بالا، زیبایی زیادی را به آنها داده است. مخصوصا آیفون ایکس که بعد از چندین سال، سنت شکن رسم اپل بوده و صفحه نمایشی بدون حاشیه دارد.

می میکس 2 یکی از گوشی‌هایی است که امسال به‌ جای افزایش ابعاد، شاهد کم شدن ابعاد آن از 6.4 به 5.9 بودیم اما در مقابل الجی وی 30 و آیفون X هر دو افزایش چشم‌گیری در ابعاد داشتند.

همانطور که در تصویر می‌بینید آیفون ایکس دارای نسبت تصویر 81.49 است که واقعا یک پیشرفت عالی در مقایسه با دیگر آیفون‌ها داشته است. همچنین آیفون ایکس نسبت تصویر 19.5:9 را با وجود حاشیه‌های کم رعایت کرده است و هنوز مشکلی از این بابت وجود ندارد.

الجی وی 30 نیز دارای نسبت تصویر 83.24 است که نسبت به الجی جی 6 و نسبت تصویر 78.37 رقم بسیار خوبی می‌باشد.

شاید این موضوع برای شما پیش آمده باشد که چرا گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 در این برسی نبودند. باید بگوییم که به دلیل وجود حاشیه کم در اطراف صفحه کار اندازه گیری نسبت تصویر این گوشی سخت می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

پس اونجوری ک تیم کوک بلوف میومد ک اولین گوشی بی حاشیه رو ساختیم هم نیست

Peiman

من فکر میکردم بالای ۹۰ درصد باشه

ahmad

از قسمتهای راست و چپ و پایین با اینکه بی حاشیه حساب میشه ۳میلیمتر فاصله داره که اون باعث شده پایین بیاد اتفاقا کار خوبی کرده لمس ناخواسته به صفر میرسه

mTAAHAAm

لزومی نیست این درصد خیلی بالا باشه چون مشکل ساز می شه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji