حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

10 لپ‌تاپ که ارزان‌تر از آیفون 10( iPhone X) هستند

اپل هرچه در چنته داشت برای 10 سالگی آیفون بیرون آورد. آیفون 10  با نمایشگر بدون حاشیه، Face ID، و Animoji عالی بنظر می‌رسد. اما این گوشی هوشمند اصلا ارزان نیست و 1000 دلار برایتان هزینه دارد، با این مقدار هزینه می‌توان یک لپ‌تاپ زیبا تهیه کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ممکن است این مقدار هزینه برای وسیله‌ایی که هر روز و تمام روز از آن استفاده می‌کنید قابل پرداخت باشد اما با 1000 دلار می‌توان یک PC کامل  خریداری کرد، و نه حتی موارد ارزان قیمت بلکه برخی از زیباترین لپ‌تاپ‌ها  که به شما اجازه انجام کارهای جدی را می‌دهند در این بازه قیمتی قرار دارند.

لیست زیر شامل 10 لپ‌تاپ برتر است که قیمتی کمتر از آیفون 10 دارند:

1- MacBook Air

بیاید این لیست را با یکی از محصولات اپل آغاز کنیم. ممکن است مکبوک ایر گوسفند سیاه خانواده اپل باشد و احتمالا به زودی توسط مکبوک دیگری جایگزین شود اما همچنان گزینه‌ی مناسبی برای کسانی است که علاقه‌مند به سبک سفر کردن هستند. مکبوک ایر را میتوان به قیمت 980 دلار از آمازون و یا 990 دلار از اپل خریداری کرد.

2- Surface Laptop

 اگر واقعا خواهان فاصله گرفتن از اپل هستید  می‌تواند سرفیس لپ‌تاپ را به قیمت 899 دلار از آمازون تهیه کنید. این محصول سبک بوده، عمر باتری زیادی دارد و بسیار زیبا است، اما باغچه‌ی دیوارکشی شده اپل را با همتای مایکروسافتی خود تعویض می‌کند: این محصول به صورت پیش‌فرض ویندوز 10s را دارا است که تنها به نرم‌افزارهای موجود در فروشگاه مایکروسافت دسترسی دارد. خوشبختانه می‌توان سیستم عامل آن را به ویندوز 10 پرو به صورت رایگان بروزرسانی کرد، البته این کار تنها تا 31 مارس ممکن است.

3- Surface Pro 2017

سرفیس پرو کمی قابل حمل‌تر از نسخه لپ‌تاپ خود است، به گونه‌ایی که این محصول در اصل یک تبلت به همراه کیبورد است. سرفیس 2017 دارای پردازنده کبی لیک است که به آن عملکردی فوق‌العاده می‌بخشد.

نسخه پایه‌ سرفیس پرو 2017 را می‌توان تنها با پرداخت 700 دلار از آمازون تهیه کرد اما این نسخه دارای پردازنده Core M است  و برای پردازنده بهتر می‌توان با پرداخت 999 دلار  پردازنده قدرتمندتر Core i5 را دریافت کرد.

4- Samsung Galaxy Book

یقینا گلکسی بوک بسیار مشابه با سرفیس است اما دارای ویژگی خاصی است که می‌توان آن را به گوشی هوشمند سامسونگ متصل کرد و موارد دلخواه را میان این دو به اشتراک گذاشت.  دیگر ویژگی قابل توجه این محصول نمایشگر 12 اینچی Super AMOLED آن است که معمولا آن را در لپ‌تاپ‌ها و نه در این بازه‌ی قیمتی پیدا نمی‌کنید.

گلکسی بوک سامسونگ برایتان 1130 دلار هزینه دارد اما میتوان آن را با قیمت‌های کمتر مانند 995 دلار در آمازون پیدا کرد.

5- Dell XPS 13

بگذارید این مطلب را کوتاه کنم، ما تعداد زیادی از لپ‌تاپ‌ها را بررسی کردیم و  Dell XPS 13 بهترین آنان است. مدل‌های بهبود یافته این محصول در ماه جاری با پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل عرضه می‌شوند.

Dell XPS 13 بدون نمایشگر لمسی با قیمت 800 دلار در فروشگاه دل فروخته می‌شود، مدل دارای نمایشگر لمسی نیز قیمتی برابر با 1000 دلار را دارا است.

6- LG Gram

ال‌جی گرم با وزنی کمتر از 1 کیلوگرم دارای عمر باتری یک روز کامل و نمایشگر 1080p IPS است، شاسی این محصول از جنس منیزیوم است اما می‌تواند حس کالایی با مقاومت کم را بدهد.

LG Gram 14 و LG Gram 15  را می‌توان با پرداخت 997 دلار از آمازون تهیه کرد، نسخه بزرگتر فاقد نمایشگر لمسی است.

7- Dell XPS 15

Dell XPS 15 تقریبا همان Dell XPS 13 با نمایشگر بزرگتر است  البته این افزاش نمایشگر به لطف نمایشگر کم حاشیه InfinityEdge به افزایش اندازه‌ی خود لپ‌‌تاپ منجر نشده است. عمر باتری این محصول می‌توانست بهتر باشد اما حتما این لپ‌تاپ را در لیست خرید خود نگه دارید اگر به دنبال یک لپ‌تاپ زیبای 15.6 اینچی هستید. شروع قیمت این محصول از 1000 دلار است.

8- Asus Zenbook UX330UA

این لپ‌تاپ 13.3 اینچی تنها 700 دلار قیمت دارد و همچنان در ازای پرداخت آن طراحی بسیار زیبا، پردازنده Intel Core i5، مقدار 8 گیگابایت رم، یک حافظه SSD به ظرفیت 256 گیگابایت و نمایشگر 1080P را دریافت می‌کنید. همچنین این محصول دارای پورت USB-C و حسگر اثر انگشت است، تمامی موارد گفته شده 300 دلار کم‌تر از یک آیفون 10 هزینه دربر دارند.

9- Dell Inspiron 15 7000 Gaming

اگر بدنبال خرید یک لپ‌تاپ برای بازی کردن می‌باشید این قسمت را از دست ندهید. Dell Inspiron 15 7000 Gaming تنها 900 دلار قیمت دارد و به پردازنده Core i5-7300HQ  گرافیک Nvidia GTX 1050 Ti  و نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت 1080p مجهز شده است. یافتن لپ‌تاپی با گرافیک مجزا در این بازه قیمتی بسیار دشوار است.

10-  HP Spectre X360

در نهایت اگر مایل به پرداخت کمی بیشتر باشید این لپ‌تاپ قابل حمل  2 در 1  گزینه‌ی مناسبی است و اگر بخواهیم به شخصی پیشنهاد محصولی دهیم که نیاز نباشد در آن مورد فکر کند قطعا این لپ‌تاپ را پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت گذاری HP Spectre X360 از 1090 دلار در وبسایت HP آغاز می‌شود، یقینا این محصول ارزان نیست اما همچنان از آیفون با قیمت 1149 دلار ارزان‌تر است.

شما درباره قیمت گذاری آیفون 10 چگونه فکر می‌کنید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

و این فهرست می تونه ادامه داشته باشد

علی شیخ زاده

همچنین میشه یه سیستم با مشخصات
پردازنده core i5 6600k
Asus z170 pro
Gtx 1060 6gb
Hdd1 tb
Ssd 240 gb
Ram 16 gb g.skill
و بقیه اقلامش خرید کرد که جون میده واسه گیمینگ

ahmad

قیمت ایفون نسخه پایه فقط ۷۰دلار با نوت فرق داره و در ظرفیت ۲۵۶ هم انچنان اختلاف ندارن چرا به ایفون گیر دادن در ضمن ایفون ۸ ۷۰۰ دلاره

Peiman

اصلا دلیل برای خرید یک گوشی هزار دلاری نمیبینم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید