حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گارانتی آیفون ایکس (iPhone X) و آیفون 8 شامل آب خوردگی نمی شود

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

شاید بد نباشد یک ضرب المثل دیگر به ضرب المثل هایمان اضافه کنیم و آن این باشد که گارانتی را کی داده کی گرفته! عموما شرایط گارانتی به شکلی است که خیلی نمی توان روی آن حساب باز کرد. هر چند تولیدکننده نیز در تعیین شرایط تا حدود حق دارد. اپل نیز با تولید آیفون 7 به جمع تولیدکننده های موبایل ضد آب پیوست و گویی نظر اپل درباره گارانتی و شرایط ارایه خدمات به گوشی آب خورده همانند دیگر تولیدکننده ها است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا موضوع جالبی درباره گارانتی آیفون های ضد آب را بخوانیم.

گارانتی آیفون

در فیلم ها و کارتون های زیادی دیده ایم که زیر قرار داده موارد ریزی را درج می کنند که بعدها داستان ساز می شود! در ویدیوهای تبلیغاتی نیز همین وضعیت وجود دارد و مواردی درج می شوند که عموما دیده نمی شوند اما سلب مسئولیت از فرد ارایه دهنده تبلیغات را به دنبال دارد.

در ویدیو معرفی طراحی آیفون 8 (iPhone 8) می بینیم که پس از نشان دادن مقاومت در برابر آب، جمله ای که در تصویر می بینید نشان داده می شود و آن عبارت است از این که آبخوردگی شامل گارانتی نمی شود! عموما این تصمیم اتخاذ شده توسط دیگر شرکت های ارایه دهنده دستگاه های ضد آب هم هست اما سوال اصلی اینجاست که اگر این دستگاه واقعا ضد آب است اما در شرایط ذکر شده دچار آسیب وارده از سوی آب یا مایعات شده باشد، آن وقت تکلیف مشتری چیست؟

نظر شما چیست؟ این کمی بی عدالتی در شرایط گارانتی دستگاه های ضد آب به شمار نمی رود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

همه شرکتا دارن همین کارو میکنند.

علی شیخ زاده

این که شد داستان ضد آب بودن گوشی های سونی. ?
اگه مطمئنی ضد آبه دیگه چرا از آب خوردن میترسی

Sadeghh

دوست عزیز داستانی وجود نداره
همه شرکت ها همینن…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)