حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیوی جدیدی از هوآوی میت 10 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، تماشا کنید، هواوی

همانطور که از قبل هم گفتیم، تمام تمرکز هواوی در این چند وقته روی میت 10 خواهد بود و باید طی این چند وقته همیشه به شایعات و تصاویر درز شده از این گوشی توجه داشته باشیم اما امروز فرق می‌کند! امروز خود هواوی اقدام به انتشار ویدیویی از این گوشی کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شایعات زیادی تا به اینجای کار از میت 10 منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی یک صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن 2160×1080 با نسبت 18:9 دارد. همچنین نسخه پرو این دستگاه به احتمال زیاد صفحه نمایشی QHD+ با رزولوشن 2880×1440 داشته باشد.

امروز این کمپانی چینی اقدام به انتشار ویدیویی در خصوص میت 10 کرده است که صفحه قفل این دستگاه را نشان می‌دهد. اگر به ویدیو دقت داشته باشید متوجه تغییر رنگ نوشته‌ها و همگام شدن آنها به پس زمینه خواهید شد که هواوی نیز به این مورد اشاره کرده است.

[aparat id=”vUG6t”]

همانطور که می‌دانید هواوی به صورت رسمی اعلام کرده است که میت 10 از پردازنده کایرین 970 برای پردازش‌های خود استفاده خواهد کرد اما موارد دیگری مثل دوربین این گوشی هنوز در حد یک شایعه هستند

بنابر شایعات دوربین اصلی این گوشی را یک حسگر دوگانه تشکیل داده است که یکی از این حسگر‌ها توانایی ثبت تصاویر مونوکروم را دارد. با توجه به حضور پردازنده کایرین 970، این گوشی می‌تواند تصاویری جذاب، همزمان با دو دوربین ثبت کند که ترکیب آن، یک عکس جذاب و کم نویز را به عمل خواهد آورد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من نمیدونم مدیر هواوی با چه رویی اینو برتر از ایفون x دونسته

علی شیخ زاده

برای روشن شدن این ادعا باید صبر کرد هرچند مدیرای هواوی همیشه بزرگنمایی میکنن

mTAAHAAm

ادعای بی اساس.

علی شیخ زاده

خب تو این ویدیو چه چیزی لو رفته؟ مثلا خواسته چی رو به رخ رقبا بکشه؟

Peiman

خواسته بگه ما هم هستیم

علی شیخ زاده

طرف تو همین سایت داره از یه گوشی که هنوز معرفی درست و حسابی نشده و حتی پول خریدنش رو هم نداره و سودش تو جیب سهامداراش میره طرفداری کورکورانه میکنه و به این و اون میپره
این که دیگه مدیر عامل یه شرکت بزرگه باید بهش حق بدیم از حقش دفاع کنه. ?????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji