حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 2017: رنگ طلایی آيفون ایکس (iPhone X) را ببینید

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

چند ساعتی تا معرفی رسمی از آیفون های 2017 اپل فاصله نداریم. آیفون ایکس (iPhone X) مسلما ستاره این مراسم معرفی خواهد بود. گفته می شد که رنگ طلایی آیفون ایکس (iPhone X) در ابتدای فروش احتمالا کمتر یافت شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به رنگ طلایی و دیگر رنگ های احتمالی آیفون ایکس (iPhone X).

آیفون ایکس

آیفون ایکس

به احتمال خیلی قوی انتظار داریم آيفون ایکس (iPhone X) در حداقل  رنگ عرضه شود. رنگ مشکی براق، نقره ای براق و طلایی مسی از جمله این رنگ ها هستند. همانطور که می بینید همه این رنگ ها براق و جالب توجه هستند اما مشخص نیست که شیشه ای است یا نه.

آنطور که به نظر می رسد اپل در نظر دارد که پنل جلویی تمام این رنگ ها مشکی باشد. به این صورت حسگرهای متعدد دستگاه دیده نمی شود و نمای بهتری به دستگاه می بخشد. از نظر باقی موارد می توان گفت طراحی کلی شبیه به آيفون های قبلی است.

آیفون ایکس

آیفون ایکس

اندازه نمایشگر هنوز دقیقا مشخص نیست اما انتظار داریم اندازه ای بین 5.5 تا 6 اینچ در این دستگاه استفاده شود. همچنین نمایشگر رزلوشن بالا و چیپست قوی تر نشانه هایی از یک آیفون آماده برای واقعیت مجازی در خود دارد. هنوز علامت سوال های زیادی درباره آیفون ایکس (iPhone X) در ذهن مخاطبین وجود دارد و بهترین راه پاسخ به آن را می توان دنبال کردن اخبار رسمی مراسم معرفی آیفون ها توسط اپل دانست.

نظر شما درباره رنگ بندی احتمالی آیفون ایکس چیست؟ شما کدام رنگ را می پنسدید؟ اینکه در همه رنگ ها پنل جلوی نمایشگر مشکی باشد خوب است، نه؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اگه این باشه خیلی ام زشت نیست

Peiman

به نظر نمیاد رسمی باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)