حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری جدید از پنل جلویی هواوی میت 10 به بیرون درز کرد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

هواوی میت 10 یکی از بهترین پرچمدار‌های امسال هواوی است که طبق اعلام رسمی این شرکت، در روز 16 اکتبر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. استفاده از پردازنده کایرین 970 می‌تواند این گوشی را به یکی از مهم‌ترین رقیب‌ پرچمدار‌های شرکت‌های دیگر تبدیل کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ظاهرا تا روز 16 اکتبر باید هر روز شاهد درز اطلاعات تازه‌ای از این گوشی باشیم و در روز 16 اکتبر تنها نگاهی به مشخصات کلی بپردازیم. امروز، تصویری جدید از پنل جلویی هواوی میت 10 توسط رسانه‌های چینی منتشر شده است که به خوبی، طراحی پنل جلویی آن را نشان می‌دهد.

با توجه به تصویر، این گوشی دارای حاشیه‌های بسیار کمی است. برعکس گوشی‌های کنونی که حاشیه کمی دارند و لوگوی شرکت در پشت دستگاه قرار دارد، لوگوی هواوی در پنل جلویی نیز دیده می‌شود. همچنین با توجه به نبود فضا برای سنسور اثر انگشت به احتمال زیاد این مدل از میت 10، دارای سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه است.

همانطور که می‌دانید شایعات زیادی درباره مدل‌های مختلف میت 10 وجود دارد.  میت 10 لایت، میت 10 پرو و میت 10، سه مدلی هستند که به احتمال زیاد در روز 16 اکتبر توسط هواوی رونمایی خواهند شد. تصویر فوق نیز به احتمال زیاد مربوط به بالاترین مدل یعنی میت 10 پرو باشد.

همانطور که می‌دانید طبق شایعات میت 10 از صفحه نمایشی 5.99 اینچی با رزولوشن 2880×1440 در کنار نسبت 18:9 استفاده خواهد کرد. کایرین 970، 6 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه 12+20 ساخت لایکا، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، گواهینامه IP68 و باتری 4000 میلی آمپری از جمله مشخصات این گوشی هستند. اندروید 8 با آخرین نسخه رابط کاربری EMUI نیز بخش نرم‌افزاری این گوشی را تشکیل داده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

کم کم دارم به حرف دوست عزیزمون ک میگفت حریف شاخی نخواهدبود میرسم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji