حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi Mix 2 با صفحه نمایش بدون حاشیه معرفی شد [بروزرسانی]

مراسم شیائومی در چین هم اکنون در حال برگزاری است؛ این شرکت چینی در ابتدا به معرفی چند لپ تاپ پرداخت و سپس از گوشی هوشمند بدون حاشیه خود، Mi Mix 2 که شایعات زیادی از آن منتشر شده بود، رونمایی کرد. البته انتظار داریم که در ادامه‌ی این رویداد دستگاه Mi Note 3 هم معرفی شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

نسل دوم تلفن‌های هوشمند سری Mi Mix این‌بار حواشی زیادی داشت و کانسپت‌های زیادی تنها چند ساعت مانده به مراسم معرفی آن، منتشر شد. در نهایت این دستگاه همانطور که شایعات میگفتند، حاشیه‌ی بسیار کمی دارد و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن فوق العاده زیاد است که توسط فلیپ استارک طراحی شده.

بدنه‌ی Mi Mix 2 از جنس سرامیک و فلز است و فریم دور آن هم تماما فلزی است؛ این گوشی هوشمند نسخه‌ی ویژه و گرانی هم با طراحی تمام سرامیکی دارد که دور سنسور دوربین و اثر انگشت آن با طلا پوشیده شده است. صفحه نمایش 5.99 اینچی این دستگاه دارای رزولوشن فول اچ‌دی با نسبت تصویر 18 به 9 است.

این تلفن هوشمند دارای سه نسخه با ظرفیت 64، 128 و 256 گیگابایت برای ذخیره سازی است و 6 گیگ هم حافظه‌ی رم دارد. اما این تمام ماجرا نیست و همانطور که گفتیم شیائومی اقدام به ساخت نسخه ویژه‌ای کرده است؛ این نسخه خاص از Mi Mix 2 دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگ رم است و می‌تواند کارکرد فوق العاده‌ای را از خود به جای بگذارد.

در نهایت تراشه‌ی 64 بیتی و هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 با پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) آدرنو 540 قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند است. سنسور 12 مگاپیکسلی IMX386 سونی در عقب و دوربین 5 مگاپیکسلی هم در جلوی این دستگاه وظیفه عکس برداری را به انجام می‌رسانند و همگی از باتری 3400 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع (Quick Charge 3.0) تغذیه خواهند شد.

اندروید نوقا و رابط کاربری MIUI 9.0 هم از پیش روی Mi Mix 2 نصب خواهند بود. در صورتی که بخواهید از هدفون‌های بلوتوثی استفاده کنید، بلوتوث نسخه 5.0 به خوبی این وظیفه را به انجام می‌رساند. ابعاد نسخه عادی این گوشی هوشمند به صورت 151.8 * 75.5 * 7.7 است و 185 گرم وزن دارد و برای نسخه ویژه این اعداد به صورت 150.5 * 74.6 * 7.7 و 187 گرم است.

شیائومی Mi Mix 2 بدون حاشیه

نظر شما درباره‌ی شیائومی Mi Mix 2 چیست؟ مشخصات آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بروزرسانی

این تلفن فاقد جک 3.5 میلیمتری هدفون است

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

مشخصاتش رو کاغذ خوبه ولی قول میدم بهتون توان رقابت نداره مثل این ماشین جک چینی میمونه در ظاهر در حد هیوندای در باطن در حد پراید

علی شیخ زاده

از لحاظ دوربین شیائومی داغونه

ahmad

“جک 3.5 میلی‌متری صدا هم با 43 باند در این دستگاه وجود دارد”
سایتای دیگه گفتن حذف شده بلاخره کدوم درسته؟

عارف کمانی

سلام
بدین وسیله اعلام می‌گردد که پس از پیگیری‌های فراوان ، متوجه شدیم که می میکس 2 ، جک 3.5 میلیمتری هدفون ندارد!
خبر اصلاح شد
ممنون از شما

ahmad

مرسی عارف جان

علی شیخ زاده

جک هدفون نداره آخه دلیل شیائومی واسه این کار رو نمیفهمم
ولی در کل خیلی گوشی خوبی ساخته

پارسا گل‌نیا

عالی

Peiman

شت .خیلی شت .این چیه اخه. همین چند ساعت پیش یه گوشی کم حاشیه با طراحی عالی لو رفته بود این چرا اینقدر داغونه؟؟؟؟؟ نا امید شدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی