حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی لپ تاپ Mi NoteBook Pro را با پردازنده نسل هشتم اینتل معرفی کرد

شرکت شیائومی به صورت رسمی لپ تاپ Mi NoteBook Pro را در مراسم معرفی محصولات جدیدش در پکن با پردازنده نسل هشتم Core i7 معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مدت‌ها قبل شیائومی اعلام کرد که همراه با تلفن هوشمند جدید خود یعنی Mi MIX 2 یک لپ تاپ جدید معرفی خواهد کرد و امروز به صورت رسمی Mi Notebook Pro را با ویندوز 10 معرفی کرد. مشخصات این لپ تاپ بسیار عالی است، نسل هشتم پردازنده اینتل 40 درصد نسبت به قبل قدرتمندتر شده است.

به گفته شرکت شیائومی در این لپ تاپ از سیستم خنک کننده‌ای جدید که شامل دو فن متقارن بوده استفاده کرده است. یکی از فن‌ها هوای خنک را وارد و دیگری هوای گرم را خارج می‌کند، این روش باعث می‌شود در سخت ترین کارها هم Mi Notebook Pro خنک بماند.

شیائومی از کارت گرافیک GeForce MX150 از شرکت Nvidia در این لپ تاپ استفاده کرده است که در آزمون 3DMark امتیاز بالایی دریافت کرده و همچنین از رم‌های DDR4 با فرکانس 2400 مگاهرتز در این لپ تاپ استفاده کرده است. نکته جالب حافظه SSD است، شیائومی از 256 گیگابایت حافظه SSD در Mi Notebook Pro استفاده کرده که با یک اسلات اضافه می‌توانید یک درایو SSD دیگر هم به لپ تاپ اضافه کنید.

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ از پوشش محافظ گوریلا گلس 3 بهره می‌برد و ضخامت 15 میلی متری در کنار 1.95 کیلوگرم وزن این لپ تاپ را گزینه مناسبی برای کارهای بیرون از خانه تبدیل خواهد کرد. صفحه کلید Mi Notebook Pro دارای نور پس زمینه بوده و 19 درصد از MacBook Pro بزرگتر است. بلندگوهای استفاده شده ساخت شرکت معروف هارمن کاردن است که از فناوری Dolby Atmos بهره می‌برد.

شیائومی از یک حسگر اثر انگشت در سمت راست تاچ پد این لپ تاپ استفاده کرده که از توسط ویندوز هلو کار می‌کند. باتری استفاده شده در این لپ تاپ 60 وات است و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند که در 35 دقیقه باتری این لپ تاپ را به 50 درصد می‌رساند. در کنار لپ تاپ جدا از پورت‌های اصلی یک درگاه SD و USB type-C هم قرار گرفته است.

شیائومی Mi Notebook Pro سه مدل دارد، دو مدل با پردازنده Core i7 در دسترس است که مدل 8 گیگابایتی با 6399 یوان (983 دلار) و مدل 16 گیگابایتی با قیمت 6999 یوان (1079 دلار) عرضه خواهد شد. در کنار این دو مدل یک مدل ارزان قیمت با پردازنده Core i5 با 8 گیگابایت رم هم قرار دارد که با قیمت 5599 یوان (860 دلار) عرضه می‌شود.

نظر شما درمورد لپ تاپ قدرتمند جدید شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

آیا با سیستم عامل مک راحت نیستید؟ آیا توان مالی شما برای خرید مک بوک محدود است؟ به شما می نوت شیائومی را پیشنهاد میدهم با همان ظاهر و سیستم عامل ویندوز و قیمت خیلی کم خخخخ

علی شیخ زاده

دمش گرم فک کنم 7 سال از تاسیسش نگذشته.
اصلا شما فک کنید کپی 100 درصد هست اما سوال اینجاست چرا ما نمیتونیم کپی کنیم؟

پارسا گل‌نیا

می تونست ارزون تر باشه

Peiman

این ک خود مک بوکه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور