حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعات نشان می‌دهند که اپل از نسخه جدید آیپاد رونمایی خواهد‌ کرد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، اسمارت‌فون، ترنجی

اگر شما در چند روز گذشته اخبار را دنبال کرده باشید به خوبی می‌دانید که که نسخه Gold Master سیستم عامل iOS 11 اخیرا منتشر شده‌‌است. نسخه ای که باید طی چند روز آینده برای همه کاربران منتشر شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.توسعه دهندگانی که دستگاه خود را به این نسخه بروزرسانی کرده بودند به اطلاعات جالب و مفیدی از قبیل اموجی های متحرک ،نسخه جدید ایرپاد بیسیم، تصویر زمینه جدید و منوی Face ID دست پیداکرده بودند اما تنها چیزی که صحبت از آن نبود یک آیپاد جدید بود.

امروز بنجامین گسکین افشا‌کننده معروف خبر داده است که در فایل های Setup.App نسخه گلدمستر سیستم عامل iOS 11  متنی وجود دارد مبنی بر اینکه آیپاد خود را با سیستم تشخیص چهره باز کنید. بنابر این احتمالا با نسخه جدید آیپاد رو به رو هستیم. آخرین بروزرسانی آیپاد ( پخش کننده موسیقی ) به سال 2015 برمی گردد که اپل آنرا با پردازنده A8 معرفی کرد. مدل قبل از آن هم در سال 2012 و مدل دیگر هم در سال 2010 معرفی شد بنابر این چرخه بروزرسانی 2-3 ساله برای آیپاد ها یک امر کاملا طبیعی محسوب می‌شود.

 این احتمال هم وجود دارد که اپل به برخی از کدهای محصولات آینده اشاره کرده باشد که هنوز زمان معرفی و تولید آنها فرا نرسیده‌است. همان‌طور که در نسخه های قبل به آیفون جدید اشاره شد ( آیکون‌هایی با رزولوشن بالا ) . با این حال همه چیز فردا در کوپرتینو و در کنفرانس این شرکت مشخص خواهد‌شد.

نظر شما چیست؟ آیا آیپاد جدید در راه است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چه مراسم مفصل پر هیجان و باحالی داره امسال

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم