حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلک بری Priv به اندروید 7.0 بروزرسانی نخواهد شد

اگر دارندگان iPhone تنها در یک مورد اطمینان خاطر داشته باشند آن بروزرسانی‌های اپل است، به عنوان مثال نسخه جدید iOS برای iPhone 5s که 4 سال پیش معرفی شده است نیز عرضه می‌شود. متاسفانه چنین چیزی را نمیتوان برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی گفت و بلک‌بری Priv مثال بسیار خوبی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بلک‌بری Priv دو سال پیش عرضه شد و در پادکستی بر روی UTB Blog تایید شد که این دستگاه به اندروید 7.0 بروزرسانی نخواهد شد. این موضوع توسط مدیر قسمت موبایل بلک‌بری Alex Thurber تایید شده است، بنابر آقای Thurber  مقدار زمان و کاری که نیاز است تا بلک‌بری Priv به اندروید 7.0 بروزرسانی شود نزدیک به غیر ممکن است.

گفته‌های مورد نظر به این معنی است که بروزرسانی رسمی دیگری برای این گوشی هوشمند وجود ندارد و این گوشی هوشمند در اندروید مارشملو باقی می‌ماند. اما اگر تنها یک برتری اندروید به iOS وجود داشته باشد آن متن باز بودن این سیستم عامل است که به این معنی است که تعداد زیادی ROM شخصی سازی شده بر اساس اندروید وجود دارد.

موضوع اشاره شده به این معنی است که دارندگان بلک‌بری Priv می‌توانند ROMهای شخصی سازی شده بر اساس اندروید 7.0 و یا حتی اندروید 8.0 را پیدا کنند، البته داشتن بروزرسانی رسمی بهتر و ساده‌تر است.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
eftekharifar

چقدر بد….
بلک بری خیلی وقته مرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید