حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات موبایل هوآوی Mate 10 Pro و Mate 10 Lite منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ترنجی، هواوی

همانطور که میدانید هوآوی تایید کرده است که از پرچمدار جدید خود در تاریخ 16 اکتبر معرفی در مونیخ معرفی خواهد‌کرد.حال شایعاتی وجود دارد که هوآوی علاوه بر نسخه استاندارد میت 10 از دو نسخه دیگر نیز پرده برداری خواهد‌کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.همانطور که گفتیم انتظار می رود هوآوی علاوه بر نسخه استاندار میت 10 از دو نسخه دیگر نیز رونمایی کند. اولی نسخه بهبود یافته یعنی میت 10 پرو ( با کد Blance ) و دیگری نسخه ضعیف تر این موبایل یعنی میت 10 لایت ( با کد Alps ) می‌باشد.

هوآوی میت 10 با نسخه استاندارد که با کد Marcel شناخته می2شود در حال حاضر اطلاعات کمی درباره این نسخه از این موبایل وجود دارد، ولی افشا کننده معروف ایوان بلس اطلاعات بیشتری درباره دونسخه دیگر این موبایل که قرار است در ماه اکتبر معرفی شود، منتشر کرده‌است

گفته می‌شود که هوآوی میت 10 پرو دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی IPS LCD با رزولوشن QUAD HD (  1440 در 2880 پیکسل در هر اینچ)  و نسبت تصویر 18:9 می باشد. این گوشی دارای دوربین دوگانه است که کیفیت یکی از آنها 20 مگاپیکسل و دیگری دارای کیفیت 12 مگاپیکسلی است. باید بگوییم که این موبایل دارای تثبیت کننده نوری تصویر ( OIS ) و همچنین لنزهای لایکا خواهد‌بود. میت 10 پرو دارای یک دوربین 8 مگاپیسکلی در جلو و دارای استاندارد ضدآب و گرد و غبار IP 68 و همچنین دارای LTE CAT 16 می‌باشد.

قدرت این موبایل را پردازنده کایرین 970 ساخت شرکت هوآوی همراه با 6 گیگابایت رم تامین خواهد‌کرد. این موبایل در حافظه های 64/128 گیگابایتی معرفی خواهد‌شد. در اخر باید بگوییم این موبایل احتمالا دارای یک باتری حجیم با ظرفیت 4000 میلی آمپر می باشد. این موبایل با اندروید اوریو در ماه اکتبر معرفی و در ماه دسامبر به صورت رسمی به بازار های جهانی عرضه خواهد‌شد.

موبایل دیگری که در ماه اکتبر معرفی خواهد‌شد میت 10 لایت نام دارد. این موبایل دارای یک صفحه نمایش کوچک تر 5.9 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560  و نسبت تصویر 16:9 می‌باشد. درست مانند دو مدل دیگر این موبایل با پردازنده کایرین 970 و 4گیگابایت رم و 64 گیگ حافظه داخلی معرفی خواهد‌شد. البته این موبایل دارای LTE CAT 12 می باشد و در اواخر ماه اکتبرعرضه خواهد‌شد. انتظار می رود که این موبایل همانند میت 10 پرو دارای دوربین دوگانه با لنزهای لایکا باشد.

نظر شما چیست؟ آیا هوآوی سه مدل متفاوت از میت 10 معرفی خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

مدل استاندارد و پرو از نظر ظاهری شبیه به همن؟

ahmad

در بخش صفحه نمایش هنوز نمیتونه رقابت کنه طراحیشم انچنان شاخ نیس دوربینشم لایکا هست که خوبه اما نمیتونه با سونی و اپل و سامی رقابت کنه فقط باتریش خیلی خوبه در کل امیدی بهش ندارم

Morimf

دوست عزیز تو این دو ساله همه گوشیا پیشرفت خوبی داشتن از سال 2016 همه پرچمدارا انقدر قدرتمند شدن که همه بازیا رو بدن لگ اجرا کنن پس تو بخش رم و سی پی یو فقط اعداد تغییر میکنه و زیاد تاثیری نداره.میمونه صفحه نمایش که به نظرم عالیه البته صفحه نمایشم به دلیل محدودیت های چشم ما زیاد فول اچ دی و کواد اچ دی فرقی نمیکنن.مورد مهم این روزای گوشیای موبایل به نظرم فقط تو طراحی و ظاهر و باطری خلاصه میشه و تفاوت مهم گوشیا تو طراحی و مخصوصا باطریه.گوشیای میت همیشه باطریای خوبی داشتن و میت 10 هم حتما همینجوریه.شما که میگی نمیتونه با سونی و ایفون و سامی رقابت کنه رو اصلا قبول ندارم.حالا سامی یه چیزی ولی ایفون و مخصوصا سونی از این موبایل بهتر نیستن.چون همونجور که گفتم گوشیای امروز از نظر قدرت به بالاترین سطح ممکن رسیدن و برنامه و بازی ای نیست که نتونن اجرا کنن.فقط تفاوتشون تو باطری و طراحیه.صددرصد این گوشی از نظر باطری از سونی و ایفون بهتره و بیشتر شارژ نگه میداره.تو طراحیم قشنگتره.ایفون که طراحیش تکراری شده و اصلا قشنگ نیست و حاشیه صفحه نمایشش زیاده.سونی هم که اصلا نگو چیه این پرچمدارش با اون حاشیه زیادش خیلی تو ذوق میزنه.ولی این گوشی با طراحیه جالب و حاشیه کم صفحه نمایش خیلی جذابه.

Peiman

بخش صفحه که خیلی شاخ نیست باید oled میزاشت . طراحی خوبه .دوربین هم خوبه .رابط کاربریش زشته .در کل دلیلی برای قیمت بالا ش نمیبینم . برگ برنده هواوی قیمتش بود ک با اینکار داره از بین بردش.

Peiman

* با اینکار از بین بردش.
داره باید حذف میشد.

علی شیخ زاده

شاید این دفعه برگ برنده هواوی هوش مصنوعی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم