حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دهمین نسخه‌ی بتای iOS 11 برای توسعه‌دهندگان در دسترس قرارگرفت

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | iOS، اپل، اخبار، ترنجی

کمپانی اپل، روز گذشته، دهمین نسخه‌ی بتای iOS 11 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد و ازآنها خواست که سریعا باگ‌ها و بروزرسانی‌های این نسخه را برای اپل ارسال نمایند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بروزرسانی نسخه‌ی بتای iOS، آن هم در اواسط هفته، کمی غیرعادی به نظر می‌رسد! ولی نشان می‌دهد که گویا نسخه‌ی جدید این سیستم عامل هنوز دارای مشکلات اساسی می‌باشد که به تعمیرات و بروزرسانی‌های جدی‌تری هم نیاز دارد. این بروزرسانی‌ها معمولا روزهای دوشنبه، هر دو هفته یک‌بار منتشر می‌شدند، به همین دلیل هم این عجله‌ی اپل غیرعادی به نظر می‌رسد.

درحال حاضر، نباید انتظار داشته باشید که یک ویژگی خاص و جدیدی را تا زمان معرفی رسمی iOS 11 در نسخه‌ی بتای آن مشاهده نمایید، زیرا کمتر از یک هفته‌ برای انتشار این سیستم‌عامل باقی نمانده است. اگر شما نیز یکی از توسعه دهندگان این نسخه‌ی بتا هستید، برای نصب این بروزرسانی به مسیر Settings –> General –> Software update رفته و کار خود را آغاز کنید.

حتما قبل از اینکه این بروزرسانی را انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای نصب این نسخه از سیستم عامل به روی دستگاه iOS خود دارید. امیدواریم که تمامی این مشکلات سیستم عامل جدید iOS 11 هرچه سریعتر حل شده و زمان معرفی آن به تعویق نیوفتد.

تغییراتی که برای این سیتسم عامل در زمان معرفی انتظار داریم، شامل یک مرکز کنترل (Control Center) اختصاصی (این قابلیت به کاربر این اجازه را می‌دهد که برای دسترسی سریعتر به نرم‌افزارهای پرکاربرد خود، از این قسمت استفاده نماید)،  امکان پرداخت peer-to-peer از طریق Apple Pay، ویژگی‌های AR جدید، یک لاک اسکرین بهبود یافته و … می باشد.

کاربران آی‌پد‌های اپل نیز قابلیت‌هایی مانند درگ و دراپ آیکون‌ها، فایل‌ها و چند مورد دیگر را در این بروزرسانی دریافت می‌کنند.

 

اگر این بروزرسانی، به طور رسمی منتشر شود، آیا دستگاه iOS خودرا به iOS 11 بروزرسانی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

شاید خیلی ها به محدودیت های سیستم عامل ios انتقاد کنند اما من جدیدا از این بسته بودن خوشم اومده و قطعا امسال امتحانش میکنم

ahmad

سیستم عامل ای او اس دوس داشتنی و جذابه بنظرم اونایی که استفاده کردن میدونن کاملا یه سیستم عامل خاص و جالبی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h