حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوالکام به صورت رسمی استفاده شیائومی می میکس2 را از پردازنده اسنپدراگون 835 تایید کرد

می میکس تا دو هفته دیگر به صورت رسمی قرار است تا معرفی شود بنابر این در این تایم کوتاه نمی‌تواند اتفاق خاصی رخ دهد که بتواند مشخصات سخت افزاری این پرچمدار را از حال کنونی بهتر کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که می‌دانید شیائومی با ارائه می میکس توانست انقلاب عظیمی در زمینه صفحه نمایش بدون حاشیه راه بیاندازد و حال با ارائه می میکس 2 این حاشیه قرار است به حداقل برسد و ما شاهد یک گوشی تمام عیار باشیم.

تنها یک هفته مانده به معرفی این گوشی کوالکام تصمیم به ارائه جزئیاتی درباره مشخصات سخت افزاری این گوشی البته فقط پردازنده آن داده است. طبق گفته کوالکام و شایعات، می میکس 2 از پردازنده اسنپدراگون 835 قرار است استفاده کند.

البته جای تعجب نیست چون همانطور که گفتیم شایعات از قبل این مورد را پیشبینی کرده بودند اما مورد هیجانی شایعه استفاده اسنپدراگون 836 در این گوشی بود که با توجه به رونمایی نشدن این پردازنده و یک هفته تا رونمایی رسمی از این دستگاه به احتمال زیاد این تنها یک شایعه تو خالی از آب در بی‌آید.

اگر به تیزر بالا دقت داشته باشید متوجه این مورد می‌شوید که حاشیه پایینی این گوشی حتی کمتر از قبل شده و زیبایی خاصی را قرار است تا به گوشی ارائه دهد.

روز 11 سپتامبر منتظر رونمایی رسمی از این دستگاه باشید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

عجب چیزی بشه

Peiman

یک ذره برنج??

ahmad

پباید اپتظار داشت از پردازنده اژ استفاده کنه که هنوز معرفی نشده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji