حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلفن Gionee M7 دارای صفحه نمایشی با حاشیه کم و دوربین دوگانه خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، اطلاعیه‌ها

کمپانی Gionee را می‌توان یکی دیگر از کمپانی‌های ملحق شده به صفحه نمایش‌های بدون حاشیه دانست. با توجه به انتشار مشخصات گوشی M7 این کمپانی، این شرکت امروز تصمیم به انتشار تیزری رسمی درباره این تلفن همراه گرفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اول از همه باید به بنچمارک‌های منتشر شده از این گوشی در چند روز اخیر اشاره کرد که نشان می‌داد این گوشی از صفحه نمایشی 18:9 استفاده می‌کند، و حالا تیزر رسمی خود این شرکت با تاکید بر حضور دوربین دوگانه برای این گوشی و صفحه نمایشی بدون حاشیه.

Gionee با خرکتی هوشمندانه، لاستیک‌های دوچرخه‌ای را به دوربین دوگانه تشبیه کرده است که اگر از این موارد دور شویم می‌توان به صورت کلی گفت که قرار است شاهد حضور دوربین دوگانه بر روی گوشی M7 این شرکت باشیم.

طبق اطلاعاتی که از بنچمارک‌ گیک بنچ منتشر شده این دستگاه به صفحه نمایش 6 اینچی در کنار پردازنده مدیاتک Mt6757CD، حافظه رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

نظر شما درمورد این دستگاه چیست؟ ظاهرا که صفحه نمایش 18:9 سر و صدای زیادی در بین کمپانی‌ها ایجاد کرده و آنها را  به سمت استفاده از همچین ابعادی کشانده است. از الجی تا سامسونگ و شیائومی و دیگر شرکت‌ها همگی قصد به استفاده از همچین ابعادی زده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji