حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریزر از موس قابل تنظیم جدیدی با نام Basilisk رونمایی کرد؛ منحصر به فرد در بازی‌های FPS

کمپانی ریزر که در تولید لوازم جانبی رایانه‌های شخصی یدی طولانی دارد، به تازگی موس قابل تنظیم گیمینگ جدیدش را با نام Basilisk معرفی کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این شرکت تاکید می‌کند که موس Basilisk به دلیل بهره بردن از سنسور نوری 5G با دقت 16000 DPI برای بازی‌های اول شخص سبک شوتر و FPS کاملا مناسب است و شما را در این زمینه راضی نگه می‌دارد. لازم به ذکر است که  پیش از این نیز شاهد استفاده از این سنسور برجسته در دیگر موس‌های این شرکت نظیر DeathAdder Elite و Lancehead Tournament Edition بوده‌ و با عملکرد خارق‌العاده‌ی آن آشنایی داریم.

این موس با بهره‌گیری از سوییچ‌های مکانیکی ریزر عمری معادل 50 میلیون کلیک را داراست. همچنین چرخ اسکرول Basilisk توسط پیچی قابل تنظیم بوده و می‌توانید به راحتی آن را شخصی‌سازی کنید. از دیگر ویژگی‌های خاص این دستگاه می‌توان به کلاچ آن اشاره کرد که کاملا قابل تنظیم بوده و میتوانید برای استفاده راحت‌تر آن را به مکان مورد نظر انتقال دهید، همچنین شما قادر خواهید بود تا اندازه آن را کوتاه یا بلند کنید. در واقع این کلاچ وظیفه‌ی تغییر دقت سنسور را بر عهده دارد و شما می‌توانید بسته به نیاز خود آن را دوباره برنامه‌ریزی کنید تا به عملکرد مد نظر دست یافته و بتوانید در کسری از ثانیه دقت موس را بسته به شرایط تغییر دهید. همچنین در این موس کلاهکی پلاستیکی نیز گنجانده شده است تا کاربران بتوانند بدون استفاده از کلاچ این تنظیمات را انجام دهند.

مین لینگ تن، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل کمپانی ریزر در خصوص این موس می‌گوید:

“ویژگی قابل تنظیم بودن ریزر Basilisk آن را به طور باور نکردنی از دیگر موس‌های FPS جدا کرده و این چیزیست که سبب می‌شود به آن افتخار کنیم. این موس به نحوی طراحی شده است تا گیمرهای سبک FPS را راضی کرده و به بهترین ابزار برای اجرای بازی‌هایی نظیر CS:GO و PUBG و Quake بدل شود”

شما می‌توانید نورپردازی انحصاری ریزر Chroma و کلیه‌ی تنظیمات نرم‌افزاری آن را با استفاده از برنامه Synapse 3 که البته فعلا در نسخه بتا قرار دارد، به راحتی شخصی سازی کنید.

موس قابل تنظیم ریزر Basilisk از تاریخ 7 سپتامبر و با قیمت 69.99 دلار در Razerzone برای خرید در دسترس خواهد بود.

نظر شما در رابطه با این موس منحصر به فرد چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی خوشم اومد

Mortazavi

70 دلار واسه موس؟!!
یاد ایام قبل از عروسی افتادم که هر کی میفهمید دومادی دوبرابر حساب می کرد.
حلقه، آرایشگاه، کارمندای تالار و…?
حالا هرکی بفهمه گیمری اینکارو می کنه?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا