حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر‌هایی از گلکسی سی 8 منتشر شد: دوگانه دیگر از سامسونگ

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

سامسونگ با رونمایی از گلکسی نوت 8، رسما حضور خود را در گوشی‌هایی با دوربین دوگانه اعلام کرد و با توجه به عملکرد خوب نوت 8، می‌توان اولین حضور سامسونگ را یک موفقیت بزرگ برای این شرکت دانست. اما ظاهرا دو دستگاه دیگر از سامسونگ نیز وجود دارند که در انتظار رونمایی هستند. همچنین هر دوی آنها از دوربین دوگانه برخوردار‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که می‌دانید سامسونگ درحال کار بر روی گلکسی سی 10 (C10) با دوربین دوگانه برای دوربین اصلی می‌باشد. تا به الان اطلاعاتی نشان می‌داد که سی 10 تنها گوشی از سری سی است که تا به الان مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود اما ظاهرا طبق شایعاتی که به تازگی منتشر شده، سی 8 نیز دومین گوشی از سری سی است که از دوربین دوگانه برخوردار اشت.

تیزر‌هایی به تازگی از سی 8 منتشر شده است که به دوگانه بودن دوربین این گوشی تاکید دارد.

بنا بر مشخصاتی که از سمت TENAA نیز منتشر شده، مشخص شد که این گوشی دارای یک سنسور 12 و یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است. همچنین هر سه دوربین قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت فول اچ‌دی را دارند.

به غیر از دوربین موارد دیگری مثل صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپر امولد با رزولیشن فول اچ‌دی، پردازنده مدیاتک هیلو پی 20، حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از جمله مشخصات این دستگاه هستند. همچنین یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این دستگاه وجود دارد.

سیستم عامل این دستگاه به صورت پیشفرض، اندروید 7.1.1 می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

میانرده های سامی واقعا بینظیرن من در بخش میانرده فقط سونی و سامی رو قبول دارم

Peiman

کاملا در اشتباهی میانرده و پایان رده فقط هواوی. من تجربه کردم گوشی هاشو نسبت به قیمتش عالیه

ahmad

من اصلا به گوشیای چینی فکر هم نمیکنم تا وقتی که به استانداردهای من نرسن هیچ وقت نمیخرمشون

Mortazavi

پیشنهاد من اینه در مورد سری ردمی نوت شیائومی هم تحقیق کنید.
میانرده های با کیفیت ساخت بالا و جنس فلزی زیبا و ارزون با پردازنده های بالارده و شبه پرچمدار مثل اسنپ650 یا هلیو X20 و سنسور های فراوون

Dariushrd

سامسونگم خوب میدونه مردم عقلشون به چمشونه دوربین دوگانه میزنه…ماشاءالله رکورد نونوایی سر کوچرو هم تو سرعت تولید زده هر روز ده مدل میده…

Pouya

سامسونگ خوب میدونه مردم عقلشون به چشمشونه دوبین دوگانه زده؟ یعنی میخوای بگی این دوربین دوگانه خودش بهتر نشده فقط قیافه دوگانه رو داره که مردم عقلشون به چشمشونه دوگانه بودنشو میبینن ؟ بعدشم خب گوشی بزنه زیادم بزنه مگه چشه مثل اپل باشه خوبه ؟ الان سامسونگ واسه هر بودجه ای و هر قیمتی یه گوشی ای داره ولی اپل نه اپل حتما باید بالای دو میلیون بدی بهش اینجوری باشه خوبه؟?

Mortazavi

بنظرم هر چیزی با افراط خراب میشه و الان سامسونگ و هواوی تو معرفی گوشی های میانرده افراط کردند و چندین گوشی با مشخصات بسیار نزدیک به هم دارند و تو طراحی هم که همشون شکل همند

Mortazavi

قطعاً گوشی قوی هست ولی آخه دوربین دوم 5 یا 2مگا پیکسلی جز عمق بیشتر به چه دردی می خوره

Mortazavi

این مشخصات جی7 پلاس که امشب معرفی شد نیست؟?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji