حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وسترن‌دیجیتال از کارت حافظه SanDisk Ultra با ظرفیت 400GB پرده برداشت

امروز وسترن‌دیجیتال از اولین کارت حافظه SanDisk Ultra MicroSDXC UHS خود با ظرفیت 400GB پرده برداری کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

وسترن‌دیجیتال علاوه بر کارت حافظه گفته شده محصول جدیدی به نام SanDisk iExpand Base را برای گوشی‌های هوشمند آیفون معرفی کرد که به دارندگان این گوشی‌های هوشمند اجازه تهیه پشتیبان از تصاویر و فایل‌های خود به صورت خودکار در یک درایو قابل حمل/شارژ را می‌دهد.

از آنجایی که این کمپانی توانسته فرآیند تولید و طراحی محصولات خود را بهبود ببخشد حالا کارت‌های حافظه SanDisk اجازه دو برابر کردن حافظه را می‌دهند که به معنی این است که ما می‌توانیم اطلاعات بیشتری را در یک کارت حافظه با اندازه یکسان ذخیره کنیم.

بنابر وسترن‌دیجیتال، انتظار می‌رود که بالغ بر 150 میلیون نرم‌افزار در سال 2017 نصب شوند، که بسیاری از مصرف‌کنندگان آن ها در یک کارت حافظه ذخیره می‌کنند. با کارت‌های حافظه جدید این کمپانی مصرف‌کنندگان قادر به انتقال فایل‌ها با سرعت 100MB/s  هستند که بنا بر محاسبات وسترن دیجیتال معادل 1200 تصویر در یک دقیقه و یا پر کردن این کارت حافظه با 40 ساعت فیلم با کیفیت FHD است.

این کارت‌های حافظه دارای وارانتی 10 ساله هستند و با قیمتی برابر 224.99 یورو به فروش می‌رسند.

از آنجایی که آیفون ها از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کنند، SanDisk راهکاری برای آن‌ها در نظر گرفته است، iExpand Base یک هارد درایو است که همانند یک شارژر  عمل می‌کند. این محصول با سطحی پلاستیکی پوشیده شده و دارای یک کابل لایتنینگ است. در زمانی که گوشی‌ هوشمند شما در حال شارژ است iExpand Base به طور خودکار از اطلاعات موجود پشتیبان تهیه می‌کند. قیمت این محصول 49.99 دلار است و تا 199.99 دلار نیز افزایش می‌یابد و نهایت ظرفیت آن  256GB است.

نظر شما درباره محصولات جدید شرکت SanDisk چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

400 گیگابایت!!!!!!!!!!!!

Monarch

کارت حافظه جالب بود
اما بیشتر سرعت اون جالب بود تا ظرفیت
در مورد iExpand Base فکر میکم با توجه به فضای ذخیره سازی ایفون های جدید که پایه 64 گیگ دارن فضای 256 گیگ خیلی کم باشه

ahmad

با توجه به دردسرهای حافظه جانبی و سردرگمی در انتخاب محل ذخیره فایل ها ترجیح میدم گوشی با حافظه داخلی بخرم تا یک میکرو اس دی . 64 گیگ حافظه داخلی کاملا کافیه برام

Mortazavi

کاملاً موافقم

Mortazavi

سال 86 یه اکسپریا x1 خریدم که رم4 گیگ روش بود و به هر کی می گفتم شوکه میشد ??

Peiman

من اون موقع یه موتورولا داشتم ک رم 256 مگابایت روش بود???????

ahmad

من فلاپی 1.4 مگابایت داشتم خخخخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید