حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سنسور تجهیز شده به لنز واید الجی V30 نسبت به نسل پیشین کشیدگی کمتری در اطراف عکس ثبت شده دارد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ال‌جی، موبایل

ال‌جی V30 جدیدترین محصول این شرکت کره‌ای با دوربین دوگانه است که اخیرا معرفی شده. دوربین‌ دوم با لنز زاویه گسترده در محصولات قبلی ال‌جی دارای کشیدگی در اطراف تصویر بوده اند ولی در این محصول دوربین ثانویه دچار تغییراتی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دوربین‌هایی که لنز زاویه عریض دارند می‌توانند فضای بیشتری را ثبت کنند ولی مانند لنزهای FishEye اطراف تصویر کمی کشیده می‌شود. گوشی‌های هوشمند قبلی این شرکت یعنی G6 و V20 هم از این مشکل مستثنی نیستند ولی ال‌جی وعده داده است که v30 متفاوت خواهد بود.

دوربین دوم ال جی V30 دارای زاویه 120 درجه بوده که کمی کمتر از G6 و V20 است ولی هنوز هم واقعا گسترده است و می‌تواند فضای زیادی را پوشش دهد. برای دیدن تفاوت بین محصول جدید ال‌جی با گذشته چند تصویر در پایین قرار داده ایم که می‌توانید مشاهده کنید.

تصویر سمت چپ V30، وسط G6 و راست V20

همان‌طور که در تصاویر بالا مشاهده کرده‌اید ال‌جی V30 دچار تغییر مهمی در دوربین به نسل‌های قبل شده است و تقریبا کشیدگی تصویر صفر شده است ولی مقدار پوشش آن نسبت به گوشی‌های قبلی کمی کمتر شده است.

محصول تست شده نسخه پیش تولید V30 است و نمی‌توان به طور قطعی مطمئن شد که مشکل کشیدگی تصویر رفع شده است ولی احتمالا در نسخه‌های اصلی هم این مشکل وجود نخواهد داشت.

نظر شما درمورد محصول جدید شرکت ال‌جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

بلاخره الجی به پختگی و ثبات تو طراحی و امکانات رسید.
یجور خاصی V30 رو دوست دارم و گوشی آیندم احتمالا از بین V30 و Xz1 هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور