حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا 2017: سونی Earbud بی‌سیم خود را با فناوری حذف نویزهای اضافی معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سونی

سونی برای هر سلیقه‌ای یک هدفون مخصوص دارد، از Neckbud گرفته تا Earbud و هدفون‌های رو گوشی! این کمپانی در رویداد IFA امسال نیز سه هدفون جدید را با قابلیت‌های بروزرسانی شده در قالب سری 1000X معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نخستین مدل WI-1000X است که یک هدفون پشت گردنی می‌باشد. دومین مدل هدفون وایرلس WF-1000X می‌باشد و در نهایت آخرین مدل هدفون WH-1000XM2 است. تمام هدفون‌های معرفی شده از قابلیت حذف نویز بهره می‌برد اما تنها مدل WF-1000X وایرلس می‌باشد.

طبق گفته سونی این مدل می‌تواند سه ساعت شارژدهی کند. البته این هدفون دارای کیس مخصوصی نیز می‌باشد که به واسطه این کیس می‌تواند تا حداکثر 6 ساعت دیگر نیز شارژدهی کند. زمان شارژ شدن کامل نیز در حدود 1.5 ساعت می‌باشد.

تمامی این مدل‌ها در ماه سپتامبر عرضه خواهند شد و مدل WF-1000X با قیمت 199 دلار، WI-1000X با قیمت 299 دلار و WH-1000XM2 با قیمت 349 دلار عرضه خواهند شد. لازم به ذکر است که این هدفون‌ها را می‌توان توسط برنامه جدید Headphones Connect سونی کنترل کرد.

دیدگاه شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

سلام.
خواهشم اینه چند مطلب در مورد انواع ایرفون ها و هدفون ها بزارید و چند مدل خوب رو تو قیمت ها و کلاس های متفاوت معرفی کنید، چون اطلاعات خیلی از دوستان مثل خودم تو این زمینه کم هست و واقعاً نمیدونم تو قیمت 200 تومن چه ایرفونی بخرم که خوب باشه.

siavash-t

نظر خیلی خوبیه. اگه قیمت کمتر هم معرفی کنند خیلی خوب میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com