حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی Bose ایرباد بی‌سیم جدیدی از سری SoundSport را معرفی کرد

شرکت Bose که در صنعت موسیقی یدی طولانی دارد، چندی پیش از هدفون جدید خود با نام  QC35 II رونمایی کرد. یکی از ویژگی‌های این محصول که بهره‌گیری از دستیار شخصی گوگل تلقی می‌شد، حال در ایرباد جدید این کمپانی نیز حضور یافته است تا ورزشکارانی را که قصد خرید هدفونی سبک و کوچک را دارند، آن را برگزینند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مدتیست که شرکت‌های بزرگ در حال حذف سیم جهت اتصال هدفون‌ها هستند و به نظر می‌رسد که کاربران نیز با استقبال پر شورشان از این محصولات سبب محبوب‌تر شدن هدفون‌ها بی‌سیم نسبت به گذشته شده‌اند.

در همین راستا کمپانی Bose از ایرباد SoundSport پرده برداشت تا در بازار داغ این سری از محصولات، با ویژگی‌های خاص و طراحی شگفت انگیزش به گزینه‌ای ایده آل بدل شود.

یکی از نقاط قوت این ایرباد قابلیت اتصال به گوشی هوشمند تا فاصله 30 فوت است که به شما این امکان را می‌دهد تا اگر در ورزشگاه هستید، از حمل گوشی هوشمندتان بی‌نیاز باشید. همچنین کیف قابل حملی نیز جهت شارژ مجدد و افزایش کارایی آن در صورت دسترسی نداشتن به برق برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که ایرباد SoundSport قادر است تا با هر بار شارژ کامل، 5 ساعت پخش مداوم موسیقی را برای شما تضمین کند.

متاسفانه Bose این محصول را 250 دلار قیمت‌گذاری کرده است که نسبت به رقبایی نظیر AirPods بسیار گران‌بها به حساب می‌آید. با این حال اگر از طرفداران این برند هستید، برای خرید آن باید تا سال آینده به انتظار بنشینید.

نظر شما درباره ایرباد جدید شرکت Bose چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

قیمت اون مدل ایرباد سامسونگ چند بود؟ اون بهتر نیست؟ راستی دوستان رو نمی دونم. ولی وقتی کلمه Bose رو می بینم یا می شنوم یاد فیلم click می افتم. ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا