حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

15 عطر برتر کلاسیک مردانه، مناسب برای فصل های گرم

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | مد و لباس

همانطور که تابستان فصل خرید عینک های آفتابی، لباس های خنک و کرم های ضد آفتاب است زمان خوبی است برای اینکه به فکر تهیه یک عطر جذاب تابستانی باشیم. اما گاهی هدف  فقط خرید نیست بلکه پیدا کردن یک عطر متفاوت و سبک تبدیل به یک دغدغه می شود.

اینکه مواد تشکیل دهنده یک عطر در گرما واکنش کاملا متفاوتی می تواند داشته باشد به این معناست که عطرهای سنگین قویتر و غالب تر بنظر می رسند و علاوه بر این وقتی در هوای گرم در محیط آزاد هستیم نیاز داریم که بویی به مشاممان برسد که حس تمیزی و تازگی را منتقل کند بطور مثال استشمام لیموی سیسیلی در هوای گرم نسبت به عطر مشک، وانیل  یا عنبر طراوت بیشتری القا می کند.

حالا چه عطری باید انتخاب کنید؟ در ادامه 15 عطر تابستانی کلاسیک که همیشه شگفت انگیز هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

Terre d’Hermès

در دهه گذشته چندین عطر عرضه شده که به طور برجسته همچنان خودنمایی می کنند. عرضه عطرهای جدید برای کمپانی های تولید کننده هزینه بالایی دارد و در عوض ساخت عطرهایی پرطرفدار نسبت به ارائه محصولی منحصر بفرد بسیار راحت تر است.البته استثناهایی هم وجود دارد.

Grant Osborne بنیانگذار منابع آنلاین عطر بوستون می گوید: Terre d’Hermes اگر بهترین عطر مردانه در ده سال اخیر نباشد قطعا جز سه عطر برتر است.

رایحه خاک، چوب و تند به همراه نت هایی از گریپ فروت، فلفل صورتی، شمعدانی، سدر و وتایور، رایحه این عطر را در عین تازگی و طراوت، گرم و جذاب کرده است.

Available at Amazon, priced £52.00.

Tom Ford Neroli Portofino

این رایحه دلپذیر تشکیل شده از لیمو، ماندارین، مورد و یاسمن مصری، ماهیتی کاملا تابستانی دارد.

Available at John Lewis, priced £155.

Chanel Allure Homme Sport

13 سال از عرضه این عطر می گذرد اما هنوز هم یکی از پرفروش ترین عطرها در بازار است. این نسخه مدرن گونه ای از وتایور کلاسیک را به همراه دارد که به دلیل سبک بودن و آرام بخش بودنش با موفقیت رو برو شده است. Dove می گوید: این عطر مانند Tom Ford Neroli Portofino حاصل ادغام ترکیبات کلاسیک و ترکیبات جالب مدرن است تا محصولی نو ارائه شود. عرضه این عطر به شکلی نوآورانه که در عین حال اصالت خود را حفظ کرده سبب شده تا در این 10 سال همچنان از پتانسیل بالایی در این شاخه از مد برخوردار باشد.

Available at John Lewis, priced £52.

Creed Virgin Island Water

با وجود اینکه Green Irish Tweed بهترین عطر شناخته شده این برند کرید است، Creed’s Virgin Island Water همچنان یک سرمایه گذاری باارزش است. این عطر زنانه-مردانه در سال 2007 راه اندازی شد که از یک سفر دریایی در نزدیکی جنیجر آیلند در کارائیب الهام گرفته است. عطر حاصل لیمویی و شامل نت هایی از نارگیل است و می تواند هر کسی را با خود به سرزمین های گرم ببرد.

Available at Creed, priced £220.

Comme des Garçons 2

این عطر در سال 1999 با نوت هایی از نارنگی، چای و آنجلیکا (سنبل ختایی) ارائه شد.

.Available at Net-A-Porter, priced £70

Acqua di Parma Colonia

این حقیقت که Acqua di Parma’s Colonia عطری است که هر مردی نیاز دارد تا جذاب بنظر بیاید انکارناپذیر است چراکه محتویات بطری آن شگفت انگیز است. ترکیبی عالی از رایحه مرکبات و لوندر، رزماری، چوب صندل و نعناع هندی این عطر را به برترین و رایج ترین عطرها بدل کرده است. حالا برای شب های گرم نیویورک یا پیاده روی های روزانه  اطراف جزایر محبوبتان آماده اید.

Available at Acqua Di Parma, priced £66.

Giorgio Armani Acqua di Gio

تعداد معدودی عطر وجود دارد که هر مردی وقتی هدیه بگیرد مجذوبش می شود و قطعا Giorgio Armani Acqua di Gio یکی از آنهاست. نت های نعناع هندی،راک رز و چوب سدر این عطر را برای استفاده شب و روز منعطف کرده و می توانید مطمئن باشید که تا 20 سال آینده نیز در بازار وجود دارد و مورد توجه خواهد بود.

Available at Amazon, priced £49.68.

Eau Sauvage By Christian Dior

در سال 1966وقتی که انگلیس جشن پیروزی خود را در جام جهانی می گرفت کریستین دیور پاریس، داستان موفقیت خود را درغالب Eau Sauvage عرضه کرد. طراوت و تازگی شگفت انگیز سرشار از رایحه مرکبات و چوب گرم این عطر را مناسب برای  استفاده در تمام فصول بخصوص تابستان کرده است.

Available at Feelunique, priced £49.50.

Versace Pour Homme

سر مدوسا (اسطوره یونانی) به عنوان امضای ورساچه بر روی بطری و آن رایحه مدیترانه ایش شما را جذاب کرده و اعتماد به نفستان را افزایش می دهد.

Available at John Lewis, priced £50.

Paul Smith Sunshine

این عطر تنها مناسب تابستان و سفرهای ساحلی است. یک کوکتل تند تابستانی ترکیب شده از بابونه، فلفل سیاه و گشنیز به همراه گریپ فروت و استارفروت عطری است که ارزش هزینه کردن دارد.

Available at Paul Smith, priced £26.

Dolce & Gabbana Light Blue Pour Homme

یکی از عطرهای موفق خانه مد میلان است که از نت های ماندارین سیسیلی، پوست فریز شده گریپ فروت، ترنج و سرو کوهی تشکیل شده است.

Available at All Beauty, priced £31.95.

Davidoff Cool Water

آیا یکی طرفداران عطرهایی با رایحه مرکبات نیستید؟ به شما پیشنهاد می کنیم که Davidoff Cool Water را امتحان کنید.

این عطر تقریبا سابقه 30 ساله برای استفاده در تابستان دارد که با نوت های لیمو و لیمو نعناع و لوندر یک رایحه لوکس، باطراوت، قوی و به همان اندازه مردانه خلق کرده است.

Available at Fragrance Direct, priced £17.95.

Jean Paul Gaultier Le Male

گاهی جستجو برای یافتن یک عطر با طرح شیشه کلاسیک به اندازه محتویات آن مهم می شود و تعداد کمی از عطرها از جمله Jean Paul Gaultier Le Male این ویژگی منحصر بفرد را دارند. این عطر در یک ظرف به شکل بدن مردانه پر شده است که از سال 1995 تا کنون به طور محدود بروزرسانی شده است.

مردانه اما ملایم، سنتی اما چشمگیر، قوی اما جذاب و در نتیجه یک گزینه بی قید و شرط برای انتخاب است.

Available at Fragrance Direct, priced £38.95.

 

Issey Miyake L’Eau d’Issey Pour Homme

این عطر از نت های مرکبات، گل های لوتوس آبی و زعفران تشکیل شده است.

Available at All Beauty, priced £22.35.

Cologne 4711

این محصول در سال 1792 ساخته شده است و ترکیبی از مرکبات و گیاهان معطر از جمله رزماری و لوندر است.

Available at Amazon, priced £21.65.

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

فکر کنم اگه یه قیمت حدودی به دلار بزنید بهتر میشه،تو اینجور پستا.

Mortazavi

مهم محتوای آموزنده مطلب بود و هر کدوم رو بخایی با یه سرچ کوچیک قیمتش مشخص میشه.

Mortazavi

جالب بود.
درود بر شما ?

پارسا گل‌نیا

خوب بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
قاضی