حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش 30 درصدی پیش فروش لوازم جانبی گلکسی نوت 8 نسبت به گلکسی نوت 7

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

گلکسی نوت 8 سامسونگ با نمایشگر infinity Display خود هفته پیش به صورت رسمی معرفی و هم اکنون پیش خرید آن باز شده است. به گزارش MobileFun یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در بریتانیا، کاربرانی که به دنبال خرید پرچمدار جدید هستند در مقایسه با گلکسی نوت 7 حدودا 30٪ لوازم جانبی بیشتری خریداری کرده اند. در ادامه با ترنجی باشید تا این آمار را با هم بررسی کنیم.

گلکسی نوت 8 دستگاه ارزانی نیست. با برچسب قیمتی نزدیک به 900 دلار مطمئنا شما هم دوست ندارید یک روز پس از پرداخت این هزینه در اثر یک اتفاق ناخوشایند، موبایل گران خود را مصدوم دریابید. به همین سبب کاربران سعی دارند تا حتما برای این دستگاه از لوازم جانبی محافظت کننده استفاده کنند. این موضوع را می توان دلیل اصلی افزایش 30٪ فروش لوازم جانبی نسبت به گلکسی نوت 7 دانست. در حقیقت اولین عکس العمل کاربر با دیدن گلکسی نوت 8 یا حتی گلکسی اس 8 ابتدا تحسین زیبایی و سپس ابراز نگرانی از بابت شکننده بودن این دستگاه است. حال با این قیمت بالا قطعا عقلانی است که با پرداخت کمی هزینه بیشتر از گاردهای محافظ و برچسب های پوشاننده نمایشگر استفاده کنید.

به گفته MobileFun طبع مخاطبین از گاردهای نازک به گاردهای ضخیم همراه با برچسب نمایشگر تغییر کرده است. به گفته این فروشگاه بزرگ آنلاین چنین افزایشی در حجم پیش فروش لوازم جانبی گلکسی نوت 8 مسلما بی تاثیر از افزایش فروش خود دستگاه به تنهایی نیست. به عبارتی می توان حتی نتیجه گرفت که فروش گلکسی نوت 8 نسبت به گلکسی نوت 7 با درصد قابل توجهی بیشتر است. این آمار برای بازار بریتانیا صادق است.

MobileFun می گوید طرفداران سرسخت سری نوت گلکسی نوت سامسونگ به سامسونگ پایبندند و دیدن این موضوع خوشحال کننده است. نظر شما چیست؟ خانواده گلکسی نوت سامسونگ با عرضه گلکسی نوت 8 دارای نمایشگر infinity Display و دوربین دوتایی می تواند دوباره زنده شود؟ به نظر شما دلیل افزایش پیش خرید لوازم جانبی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اگه نوت8 فروشش خوب باشه قطعا آیفون 8 هم با اون قیمت زیاد فروش خواهد داشت

Peiman

آمار امیدوار کننده ای برای سامسونگه

پارسا گل‌نیا

خیلی خوب به نظر میاد

Mortazavi

قطعاً نوت8 فروش خوبی می کنه چون دوسال که بازار سوپر اسمارتفون های قلمدار تشنه هست و این گوشی نسبت به نوت5 خیلی ارتقاء داشته

Mortazavi

جناب عطایی متنتون پر از اشتباهات املایی و لفظی هست لطفاً اصلاح کنید.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)