حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ انتظار دارد 11 میلیون گلکسی نوت 8 بفروشد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

پیش بینی فروش گلکسی نوت 8 کار ساده ای نیست. هر چند گلکسی نوت 8 پس وقفه دو ساله در خانواده گلکسی نوت به بازار عرضه می شود اما این وقفه از خاطره بدی بوده که برای سامسونگ هزینه اعتباری و مالی زیادی داشته است. از طرفی با دید اقتصادی که به گلکسی نوت 8 نگاه کنید در خواهید یافت گلکسی اس 8+ یا حتی گلکسی اس 8 برای چند دهم اینچ کوچکتر، قیمت بسیار عقلانی تری دارند. با در نظر گرفتن تمام این موارد گویا سامسونگ انتظار دارد تا شاهد فروش 11 میلیون دستگاه گلکسی نوت 8 باشد، اما چرا این عدد و چطور؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در مصاحبه که با DJ-koh انجام شده وی با عنوان اینکه گلکسی نوت 5 حدود 11 میلیون دستگاه فروش داشته است ابراز امیدواری کرد گلکسی نوت 8 بتواند بیش از این عدد فروش داشته باشد. درباره فروش گلکسی نوت 5 باید در نظر داشته باشید که غیبت یک ساله گلکسی نوت 7 به فروش بیشتر این دستگاه کمک شایانی کرده است. علاوه بر آن تعداد قابل توجهی از کاربران گلکسی نوت 4 نیز به دلیل برترین های محسوس گلکسی نوت 5 به این دستگاه کوچ کردند.

به نظر می رسد سامسونگ فروش گلکسی نوت 8 را کنترل شده انجام دهد چرا که این شرکت قصد دارد فروش گلکسی اس 8 را بیشتر ثبت کند. به نظر می رسد گلکسی اس 8 بتواند تا 48 میلیون دستگاه فروش داشته باشد.

نظر شما چیست؟ گلکسی نوت 8 می تواند نظر 11 میلیون نفر را به خود جلب کند و آن ها را مجاب به پرداخت هزینه بالای 900 دلاری آن کند؟ شما گلکسی نوت 8 را ترجیح می دهید یا گلکسی اس 8+ یا حتی برادر کوچکتر آن را؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

یکم سخته ولی فکر کنم بتونه

Peiman

با این قیمت بعید به نظر میرسه. این گوشی باعث میشه فروش s8 بیشتر بشه. اگر سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش بود باز یه دلیل داشت این قیمت بالا

Mortazavi

باهات موافقم پیمان جان
یه سوال دارم، شما از منتقدای سرسخت سونی هستی و تو اکسپرین فقط مسخره می کنی چرا اسمت پسوند زی3 داره؟

Big S

میفروشه

Mortazavi

48 میلیون اس8 و 11 میلیون نوت8.
خداییش باید دست مدیر فروش و بازاریابی سامسونگ رو بوسید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)