حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه عمر باتری گلکسی نوت 8 با گلکسی اس 8+ با اعداد رسمی

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

درست آن زمان که دیگر فکر می کنید یک مشکل حل شده است، دوباره به سراغ شما می آید … و دوباره باتری! با ارایه گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج کاربران پس از انتخاب باتری های کوچک 2550 و 2600 میلی آمپری برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، نفسی راحت کشیدند و با رضایت خاطر خوبی از پرچمدارهای 2016 سامسونگ استفاده کردند. پس از حادثه مشکلات باتری گلکسی نوت 7 سامسونگ به شدت محتاط شد و در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8+ با وجود نمایشگری بزرگتر اما حجم باتری برابر و حتی کمتر نسبت به نسل قبلی استفاده شد. حالا این داستان با ارایه گلکسی نوت 8 نیز تکرار شده است و شاهد باتری با حجم کمتر حتی نسبت به گلکسی اس 8+ هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری گلکسی نوت 8 را با گلکسی اس 8+ با اعداد و ارقام رسمی ارایه شده توسط سامسونگ مقایسه کنیم.

همانطور که در جدول بالا می بینید، هر دو دستگاه در شرایط آزمایش شده یکسان، با فعالیت های ذکر شده چنین عمر باتری را ارایه می کنند. گلکسی اس 8+ با باتری 3500 میلی آمپری و نمایشگر 6.2 اینچی بدون دیجیتایزر مخصوص قلم و گلکسی نوت 8 با باتری 3300 میلی آمپری و نمایشگر 6.3 اینچی با دیجیتایزر مخصوص قلم عرضه شده اند.

مسلما این اعداد در دنیای واقعی کاملا بستگی به نحوه استفاده شما، دمای دستگاه، برنامه های در حال اجرا، روشنایی نمایشگر و قدرت شبکه دارد و در حالت ایده آل می توان به این اعداد رسید. حال سری گلکسی نوت که به عنوان موبایل هایی بزرگ با عمر باتری خیلی خوب شناخته می شوند باید با عمر باتری نگران کننده عرضه شوند. هر چند گلکسی نوت 8 نه باریک است و نه سبک، یعنی با توجه به ضخامت 8.6 و وزن 195 گرمی آن انتظار می رفت سامسونگ بهتر از این ها عمل کند. البته باید این را در نظر داشت که سامسونگ حتی یک هزارم درصد نمی خواهد حتی یک گزارش برای حادثه مشابه مشکل باتری گلکسی نوت 7 برای هیچ کدام از دستگاه های گلکسی نوت 8 رخ بدهد اما به نظر می رسد دوباره به دوران عمر باتری متوسط بازگشته ایم و اطمینان خاطری که برای مثال با گلکسی اس 7 اج و باتری 3600 میلی آمپری آن داشتیم، اینجا دیگر تکرار نشود.

نظر شما چیست؟ عملکرد سامسونگ را در بخش باتری چطور می دانید؟ به نظر ما این یک پسرفت است، هر چند که قابلیت های شارژ سریع و شارژ بی سیم وجود دارد اما این ها چیزی را عوض نمی کنند.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

شما يه زحمتى بكشيد بررسى اس٨رو بزاريد ممنون ميشم
باترى نوت٨ همه ميدونيم عمر متوسطى داره

Peiman

قطعا تو همه بررسی ها به باتری ضعیف ترش انتقاد میکنن

ahmad

انتظارشو داشتم

Sample

۱۹۵ گرم!؟
یا خدا…

Big S

داداش ماژول دوربین دوگانه و قلم و ۶.۳ اینچ میخواسی ۱۰۰ گرم باشه؟
سونی ایکس زد پرمیوم ۵.۴۶ اینچ ۱۹۵ گرم
ایفون ۷ پلاس 5.5 اینچ ۱۹۰ گرم
میت ۹ 5.9 اینچ ۱۹۰ گرم
و …
ایفون ک قلم نداره ۶.۳ اینچم نیست ۱۹۰
پریمیوم ک نه قلم ن ۶.۳ ن ماژول دوربین دو گانه ۱۹۵ گرمه?
و بقیه
بعد با این حساب اون یاخدا!!چی میگه دقیقا!!??

Mortazavi

در مورد وزن بگم نوت8 5 گرم سنگین تر از xzp هست ولی اگه هردو رو با هم بگیرید فک می کنید خیلی سنگین تره که اینم از معجزات پدر تکنولوژی یعنی سونی هست که با پخش یکسان حجم تو گوشی اینکارو می کند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)